Hey meiden, Ik sta op het punt te gaan eten. Vriendlief is werken en dus geen zin om te koken dus ga een kopje snert opwarmen. Nu zat ik te denken dit ook aan Kyan te geven maar zou dat genoeg zijn voor hem een kom snert?
mijn dochter eet regelmatig een kommetje snert, vind ze heerlijk. daarna een yoghurtje en ze zit vol hoor! snert vult over het algemeen wel. toch toevallig, ik neem net een hap van mijn snert! eet smakelijk!
Ja, is genoeg. Je kunt er eventueel nog een broodje/boterham idd bij doen. Maar onze dochter heeft genoeg aan alleen de soep, als we het eten.
nou we hebben gegeten hoor. Kyan was al moe door het overslaan van zijn middagslaapje. Toen gingen we eten, de eerste 5 happen gingen goed tot hij een bonk vlees proefte en vanaf toen was het over. Had nog een half potje fruit van de middag over, en heb toen een paar happen gemengd toen hij dat eenmaal doorhad de rest van het potje gegeven. Nu zit hij aan een half broodje te knagen. Dus niet zo een succes. Voor mij wel, 2 kommetjes op en een broodje, heerlijk! Bedankt mensen voor het advies