Meerdere auto's kopen, reizen maar als eerste ga ik shoppen shoppen shoppen!! Ander huis kopen, stoppen met werken en gewoon genieten van het luxe leventje!!
Ik zou een huis laten bouwen! Helemaal naar wens van mijn mannetje en ik! Uiteraard een grote tuin, apart trainingsveld voor de honden (behendigheid ed). Stallen met 2 paardjes. En verder zou ik een hele hoop cadeaus weggeven. Ik zou me helemaal wild shoppen om andere mensen blij te maken. Ik stop uiteraard met mijn huidige baan en ga voor de leukheid 2 nestjes fokken met echte stamboom-hondjes! Ras weet ik nog niet!! BOEM Ik sta weer met beide benen op de grond!
Als het heel veel geld is zou ik alles hier verkopen en gaan reizen. Ruime jeep ofzo kopen en de hele wereld doortrekken....... En als er dan nog wat over is over een jaartje of wat terug komen en eigen huisje in de zeeland laten bouwen...... Dromen is zoooooo leuk..... Word maar weer eens snel wakker geloof ik...
Ik zou eerst lekker op vakantie gaan, naar curacao, de dominicaanse republiek of florida. En een nieuwe auto kopen. Verder heb ik weinig wensen en zal het lekker op de spaarrekening komen.
Onze huis aflossen en hier & daar aan verbouwen. Nieuwe auto kopen. Op vakantie gaan en verder na de bevalling nieuwe inhoudt voor de kleding kast komen. En misschien wel trouwen met een mega feest. En de rest op de rekening..
Eigenlijk niet veel! Ik zou een mooi huis in Sudan ( man zijn herkomstland) laten bouwen en zou ik proberen zoveel mogelijk straatkinderen op te vangen en te zorgen dat deze goede verzorging en educatie krijgen .
Ik zou een huis laten bouwen voor ons en mijn zusje. Een vakantiehuis in Kroatie. Nieuwe auto's kopen en een voor mijn ouders. Geld voor de nichtjes en neefjes vastzetten. En gaan winkelen als een gek En natuurlijk nog grotere bruiloft geven dan nu. ooh lekker,he. dromen kwamen ze maar een keertje uit
-Een droomhuis kopen/laten bouwen hier in het dorp; -Voor ons allebei een andere auto kopen; -Een hulp in de huishouding aannemen; -Wij zouden allebei wat minder gaan werken; -De ouders/schoonouders en mijn broer+schoonzus een mooi bedrag geven; -En natuurlijk: SHOPPEN!! Ik ga echt shoppen tot ik er bij neerval! Oh ja,ik geef geen euro aan goede doelen! Dat geld blijft toch grotendeels aan de strijkstok hangen. Ik zou wel graag dierenorganisaties willen helpen maar dan op een andere manier als geld storten op een rekeningnummer..
Wij spelen maandelijks mee, dus ik mag hopen dat we nu eens geluk hebben.... Als het zover is dan: - neem ik eerst een sabbatical, om te overdenken wat ik wil met werk/opleiding etc. - wil ik een leuk vrijstaand huisje (niet groot, wel gaaf) - wil ik graag een tweede huisje op Texel - koop ik alles wat ik leuk vind
Als eerst komt er een Harley voor mijn man. Als ik nu al sms dat we een tientje gewonnen hebben krijg ik terug: woohoo, harley! Dan wil ik graag een 5 deurs auto met iets meer ruimte, een tweede autostoel zodat we niet hoeven te slepen ermee, ik zou met de hele familie schandalig op vakantie gaan, een nieuwe garderobe aanschaffen, een heuleboel op Nick zijn rekening parkeren en deze en gene in mijn omgeving wat toestoppen die het goed kunnen gebruiken.