Haha, nou als baby deed ze t niet in de supermarkt (tenzij ze honger had), als baby was ze overdag superlief, maar 's avonds en 's nachts... Maar als dreumes en jonge peuter heeft ze nogal wat drama's opgevoerd in winkels. Overal aankomen, wegrennen, in het winkelwagentje gaan staan, in de buggy was t krijsen en zodra we een winkel binnenkwamen moest ze perse plassen, ze wist precies waar overal de wc zat (foutje van t eerste uur).
Ja dat doet mijn dochter. haha ik zeg al je gaat niet PLASSEN in de winkel je mag niet naar de wc. ......... Hoe vaak ik al niet een wc heb moeten zoeken voor madam. Ze flikt het ook vaak bij haar vader die komt dan terug en zegt tegen mij die neem ik niet meer mee met boodschappen doen ze wil altijd naar de wc. En ik denk precies het zelfde als hij. Maar ja ze staat dan te wiebelen en dan tja dan twijfel ik wel van moet je nu echt of wil je de winkel aan de andere kant bekijken.
Weet je wat enorm goed helpt bijrijsende kinderen (vanaf een jaar of 5) in de supermarkt? Ze na doen. Hier heeft het nog geen effect dan gaat ze stil staan, wijst ze naar mij en zegt 'nee! Lieve boos!!' vaak stopt ze dan ook wel met krijsen want ze is afgeleid omdat zij boos wilde zijn en ik dat dan niet mag zijn van der
Ik zei op een gegeven moment gewoon voordat we naar een winkel gingen dat ze thuis kon plassen (want dan wilde ze NATUURLIJK niet ). Maar als ze van te voren niet ging/wilde, dan mocht ze ook echt NIET in de winkel. En als ze wel geweest was, wist ik zeker dat ze niet hoefde, ze kon t heel lang ophouden. Alleen als we naar de stad gingen ofzo, bij de V&D. Zelfde heeft ze trouwens geprobeerd met plassen op het gras.. Een keer tijdens een fietstochtje moest ze heel nodig, maar er was geen wc in de buurt. Dus aan de kant van de weg in t gras gedaan. Daarna was t tijdenlang bij ieder grassprietje=>PLASSEN!!! WEEEEEEEEHHHH!
Ik heb zelf als kind blijkbaar nooit zo'n periode gehad, maar ik zal de laatste zijn die zegt dat m'n kind dit niet zou doen. Dat heb ik mensen echt te vaak horen zeggen over hun kind waarna het tegendeel bewezen werd
Onze oudste van 5 heeft vanmiddag de hele weg van huis vriendinnetje naar ons huis (850 meter ofzo) gekrijst. De brandweersirene was er niets bij. Er kwam zelfs iemand naar de weg lopen om te kijken of er niet iemand was verongelukt oid. En waarom???? Alleen maar omdat ik zei dat ze niet met S mee naar binnen ging en dat we direct terug gingen naar huis toe. Het zal vast een fase zijn, want ze doet dit sinds een paar weken weer... bij een Nee, of een verbod oid, dan krijg je een verschrikkelijk hysterische-huil-gil-schreeuwpartij
tja hier gelukkig nog nooit gebeurd .. als het die kant op dreig te gaan omdat ze het ergens niet mee eens is of boos wordt ben ik vrij snel vrij behoorlijk duidelijk. Ik ben echt geen fan van gillende kinderen.. dochterlief ook niet dus dat scheelt weer.
Als zl begint te brullen om iets dan krijgt hij 1 waarschuwing dat hij op moet houden gaat hij wel.door dan gaat hij linea recta de hoek in voor 2 minuten. Ook in de winkel, en gelukkig weet hij dat ook want ik heb m in iedere supermarkt al eens in de hoek gezet en ga dan zelf op een afstandje staan mijn boodschappen lijstje bestuderen of even tutten met de jongste met een half oog op zl gericht. De blikken die hij dan krijgt (of ik vaker) kunnen worden afgedaan met een vriendelijk knikje van mijn kant. Maar daarna luistert hij wel weer prima.
Grappig, ik lees hier 'tips' om het gekrijs in de winkel te negeren en door te lopen. Trust me, dat werkt echt niet bij elk kind hoor. Als ik dat doe krijst ze net zo vrolijk door en t liefst trekt ze alles uit de schappen. Mama weg? Boeid haar echt niet. Die gaat gewoon door hoor. Mijn duiveltje heeft echt lak aan je dan. Als zij dr zin niet krijgt breekt de hell los en kan je hoog en laag springen, niks gaat werken behalve haar al krijzend en schoppend de winkel uit te dragen, al is het ondersteboven achterstevoren. Met zo'n driftbui werkt niks meer
Ik hoop voor je van niet Whaha. Tis echt een bitch af en toe. Ze slaat ook gewoon als ze haar zin niet krijgt(zie mijn topic over slaan ) haar broer krijgt regelmatig een flinke mep en dan loopt ze vrolijk met haar gejatte buit verder. Wilt ie zn eigen speelgoed terug? Nou dat kan ie wel vergeten. Hij is 3jaar ouder, maar zn zusje heeft meer ballen dan hij
Oei daar zou ik heeeeel slecht tegen kunnen... zou mezelf echt in staat zien om haar vervolgens in de auto te zetten en door te gaan met mijn boodschappen.. alhoewel ik dat eigenlijk totaal onverantwoord vind, maar serieus ik weet niet wat ik zou doen... Sanne heeft 1x heeel hard geschreeuwd in de supermarkt weet niet eens meer waarom. Heb het echt totaal genegeerd. Ben gewoon doorgegaan ( had haar wel in het karretje gezet zodat ze nergens heen kon ) het was na 2 min helemaal over gelukkig...
Onze kleine man, wilde het wel eens proberen. Dan deden wij hem na. Vond hij maar wat vreemd. "Juist, zo doe jij dus ook vent, en werkt het al? Nee? Pech jong, mama en/of papa zijn niet onder de indruk" ... Was gauw over op die manier.
Gotta love kids right? Int karretje zetten gaat m hier niet worden. Ze is net Hoedini, ze komt overal uit. Heb serieus extra tuigje voor in de kinderwagen en zelfs daar komt ze uit. Eetstoel staat t riempje zo strak, extra knopen erin. En das t enige waar ze niet uit kan alhoewel ze dat vandaag of morgen ook door krijgt hoe ze daar uit kan komen. Hoe hou ik t vol? Geen idee. Verbaas mij er soms over dat ik nog niet weggedragen ben in een dwangbuis eind van de dag
Mijn familie vond t onzin dat je niks kan doen om haar te kalmeren tijdens zo'n driftbui. Nou na de verjaardag van mn neefje denken ze er nu wel anders over. Madam ging over haar toeren toen ze van mij niet de kadotjes van haar neefje mocht uitpakken. Ze zette t op een krijzen en uit ervaring weten wij dat t bezoek dan over is en je beter naar huis kan gaan. ONZIN! Vonden mn ouders en broer. Zij gingen haar wel even kalmeren. Na 20min alles te hebben geprobeerd moesten ze tich wel toegeven dat het onmogelijk was en of t niet beter was sat we naar huis moesten gaan met haar (nee joh echt?!) hubby is met haar naar huis gegaan en in bed gedaan, sliep binnen 5min(das t enige dat nog wel eens wil werken) en ik kreeg op t feestje de vraag hoe ik dat tich volhou steeds. 'o dit was wel heel erg, zeker nog nooit zó erg meegemaakt?' ehh ja hoor, dit is bij ons thuis heel normaal Iedereen was toch wel lichtelijk geshockeerd
Mijn oudste heeft het nooit gedaan, maar mijn zoon heeft er een handje van en dan voornamelijk in de speelgoedwinkel. Hij wil dan van alles hebben helaas
Goh sommige kinderen hier hebben echt geluk met de ouders die ze hebben dat ze zo ver mogen gaan (of mijn kinderen pech met mij, tis maar hoe je het bekijkt) want sommige dingen die ik hier lees gaan mn nekharen recht van overeind staan en zover zouden ze hier in elk geval niet komen.
je verteld haast alsof je het wel stoer vind? Wat doet je zoontje dan? Mijn jongste denkt ook de baas te zijn maar echt niet dat hij zn broer of zus kan meppen of spullen kan afpakken want dan krijgt hij een mep terug.