Wie kan er met mij meekijken naar mijn ovulatietesten van de kruidvat. Ik verwacht mijn ei pas donderdag of vrijdag (volgens de app). Voorheen gebruikte ik de ovulatietesten van de action, maar heb deze gekregen. Bij die van de action eigenlijk nooit zo vroeg al zo'n duidelijke streep gehad, deze is toch nog niet positief? De foto is na 3 min. Weet niet of ik morgen in staat ben om te testen aangezien zl een 24-uurs EEG krijgt, en ik hem dan als het wel kan niet gelijk hier kan plaatsen. Wie wil er alsjeblieft even meekijken?
Ik hoop er morgen weer een te kunnen laten zien, klussen ligt helaas ook een dag stil maar ja het is voor een goed doel! Dank je wel voor het meekijken!
Pas op van de kruidvat hoor ik dat er veel positief testen en positief blijven terwijl het helemaal niet kan! Dus zou morgen gauw even na de action gaan!
@maybee2 Ik denk dat ik het morgen niet voor elkaar krijg om naar de action te gaan... Das een beetje het probleem, mocht het deze maand niks worden dan volgende maand gewoon weer met die van de action...
bij mij waren ze heel duidelijk de kruitvat hoor...gaven netjes dikkere strepen aan en na de eisprong gingen die weer weg. deze zit er tegenaan, maar is het nog net niet....denk niet binnen 72 uur je eisprong hoor dus rustig aan doen!
Ik hoop er morgen in ieder geval nog een te kunnen doen, anders wordt het echt overmorgen. Maar dan zou ik precies de piek mee moeten krijgen denk ik toch? Dan is het toch niet heel erg een probleem als we vanaf woensdag pas weer klussen?
Ik heb het idee dat hij gisteren lichter was dan eergisteren? Of kijk ik dan scheel, beide dagen om half 7 gedaan, foto ongeveer ook op precies dezelfde tijd na de test... Ik ben benieuwd naar die van vandaag...
Dit is de test van vandaag... Volgende maand ga ik gewoon weer met action testen want ze lijken voor mij nu allemaal hetzelfde!?
Even een vraagje... Ik heb dus van 5 tot 8 mei positieve ovulatietesten gehad (blijf het raar vinden maar goed) daarna namen ze wel af. Wanneer zou ik dan nu kunnen testen? Volgens mijn app zou ik de 8e mijn eisprong hebben, dus ging eigenlijk van aankomende donderdag uit maar ben toch aan het twijfelen door die ovulatietesten... En kan het zijn dat ze zolang positief zijn als er 2 eitjes springen ipv 1? Was daar eigenlijk benieuwd naar, aangezien we van mijn kant een iets grotere kans op een tweeling hebben, en ik al eerder zwanger ben geweest van een tweeling (helaas ma) maar geen ovulatietesten toen gebruikten.
Ik vermoed dat je idd de 8e misschien de 7e of 9e je eisprong gad. Kan ook snachts zijn en dan neemt het idd snel weer af.