Even een baal momentje

Discussie in 'De lounge' gestart door DV828, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd!!

Het eerste wat ik dacht, mensen zeggen niet af voor hun werk, maar wel voor een verjaardag? Als je naar je werk gaat moet je ook over de wegen, dus kun je ook gewoon naar een verjaardag gaan, maar goed. Ik zou er ook flink van balen!

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Gefeliciteerd hoor met je verjaardag!

Ik vind het ook wel een beetje belabberd dat iedereen afzegt voor het weer.
    Hopelijk heb je toch nog een leuk weekend!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja heel herkenbaar hoor, maar moet er wel bij zeggen dat onze familie altijd 2 uur moest rijden om bij ons te komen. Dus heb idd wel een aantal keren gehad dat we drie weken in de hapjes zaten.....

En de mensen die zeggen dat het allemaal wel wat meevalt.... er wordt wel ijzel etc voorspeld.....

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik kan het me wel voorstellen dat mensen met dit weer afzeggen.
    hier wordt in de wijken niet gestrooid en ik weet dat er bij mn ouders (60km verderop) ook niet gestrooid wordt, dan zou ik dus ook wel een keer extra nadenken.
    morgen viert mn broer zn verjaardag en moeten we 60km rijden met 2kids in de auto en ze voorspellen ook ijzel. wij wachten dus ook even af wat het weer gaat doen.

wel balen als mensen afzeggen op je verjaardag, ik hoop dat je toch een leuk weekend hebt.

anders doe je een paar sneeuwballen in de vriezer en trakteer je die aan de visite die nu niet komt als ze wel komen. (grapje)

liefs doris

Deel Deze Pagina