Vandaag heb ik de uitslag gekregen van mijn hcg. Vorige week was de waarde 5 en nu was hij helaas gezakt naar 4. Volgens de gynecoloog hoef ik niet verder op controle te komen en zal mijn lichaam nu voldoende zijn hersteld na de miskraam. Zelf was ik wel heel erg teleurgesteld dat ik toch niet zwanger ben, voel het me namelijk wel een beetje, mijn borsten zijn al bijna een week erg pijnlijke, ik heb geen opgezette buik terwijl ik dat normaal wel rond mijn NOD heb en meer afscheiding het zijn allemaal symptomen, die ik alleen heb gehad bij mijn eerdere zwangerschappen, maar ja de uitslag van het bloed liegt er natuurlijk niet onder. Nu maar wachten tot de menstruatie komt (mijn NOD is vandaag) dan kunnen we beginnen aan de volgende ronde.
Ten eerste wens ik je veel sterkte. Na mijn mk in juni heb ik ook een tijdje nog last gehad van zwangerschapskwaaltjes. Volgens mijn huisarts was dat heel normaal. Sterkte.
Het rare is dat ik dat alleen de laatste dagen heb en eerder heb ik daar geen last van gehad. Mijn mk is twee maanden geleden. Op het moment dat ik er achter kwam dat ik zwanger was had ik was zwangerschapsverschijnselen, maar dat was al heel erg snel voorbij, ik heb daarom ook echt het gevoel gehad dat het niet goed zat en dat bleek 4 weken later dus ook. Ik heb met 9 weken en 4 dagen een echo gehad en toen bleek het mis te zijn, het vruchtje was ook al bij 6 weken afgestorven. Dus die verschijnselen heb ik al lang niet meer gehad, vandaar dat ik nu toch een beetje hoop had, maar helaas.