alles is goed met de kiddies zitten nog lekker bij mama ook heeft ze geen last meer van weeen waarschijnlijk toch de spanningen geweest van de verhuizing ze is nog wel niet klaar daarmee en heeft nog veel uitpak werk waar ze in der eentje voorstaat maar tot nu toe zitten de heertjes nog waar ze horen en dat is toch wel goed nieuws ik hou jullie op de hoogte gr debbie
Wat fijn dat alles goed gaat met de mannetjes. Ze moeten nog maar mooi een tijdje blijven zitten in mama's buikje! Misschien erg brutaal van me Maar waarom staat ze er alleen voor met uitpakken? Als ik te brutaal ben sorrie. Groetjes
snie brutaal hoor jolanda niemand heeft tijd voor ze allemaal te druk met andere zaken jammer ! gelukkig kan het ook anders gr debbie
debbie hoe voel jij je??? b-tje ja meis zal ik zeggen ,de laatste loodjes zijn het zwaarst he helemaal omdat het al tijdje rommelt bij me steeds denk ik yes maar dan zakt het weer maar goed volgens de echo nog 11 dagen te gaan mits madammeke daar naar luisterd en hoe voel jij je ? het is voor jou helemaal spannend nu gr debbie
vervelend he dat het steeds afzakt ik voel rond om alles wel goed het rommeld goed maar zet niet door ik ga weer lekker overtijd denk ik zelf weer (lekker posi) van mij mag er wel een einde aan komen want heb het wel gehad zwanger zijn en ik wil wel eens weten of het een jongen of een meid is
Fijn dat het goed gaat met haar. Het wordt erg spannend voor degene die bijna gaan bevallen. Veel succes met de laatste loodjes. Liefs Jenny
even een berichtje weer van anita22v alles gaat goed met haar, de opruiming van der nieuwe huissie schiet al lekker op ondanks dat ze best veel doet in de huissie blijven de weeen achterwegen,dus zitten de mannekes nog lekker op hun plekkie gr tot het volgende bericht
Gelukkig dat het nog steeds prima gaat! Maar ze moet wel een beetje aan haar rust denken hoor! Ik hou de berichtjes in de gaten hihi Groetjes
wederom een berichtje van anita22v gister is ze naar de vk geweest,alles was in orde waarschijnlijk krijgt ze 21 nov as weer internet en zal ze zich weer tussen ons voegen gr debbie
oeps vk is natuurlijk gyno bij haar ben der niet helemaal bij met me koppie ben zelf net bij de vk geweest en hummel zal niet lang meer op zich laten wachten vermoed hij verlies bloederig slijm en loop al 3 dagen met harde buik en hier en daar een wee gr debbie
dat schiet al lekker op voor je,veel succes met je allerlaatste loodje geniet lekker van je kleintje strakjes groetjes bianca