Hartstikke mooie test!! tijdens mijn eerste echo ook een gyneacoloog die nog niet lang in dat ziekenhuis werkte en wist ook niet goed hoe het nou zat met echo apparatuur! Met weggaan wel een kloppend hartje gezien maar ook zij was niet overtuigt. Na twee weken weer een echo en een heel mooi kind wat al druk bezig was met bewegen!
Ik heb een echo gehad bij 5+1 .daar was echt alleen maar een vruchtzak te zien dus lijkt me toch dat je verder bent
Bekijk bijlage 487738 Bij het plusje. Dit was mijn dochter. Bekijk bijlage 487739 Dit is deze baby. Ik dacht eigenlijk dat het 6.6 was, maar tis 6.5. Deze is ook enorm ingezoomd.
Vandaag hele dag in het ziekenhuis geweest. Ik verga van de pijn rechts naast de navel als ik ga staan, zitten of hoest. Door de mri scan geweest was veilig is mij verzekert. Geen blindedarm. Wat wel ze weten het niet. Ze denken de zwangerschap. Morgen naar de gyn. Ben kapot en heb veel pijn.
Hey ilja ten eerste gefeliciteerd maar wat rot dat je zo'n pijn hebt hebben ze toevallig ook gekeken naar je galblaas? ik weet nog dat ik zo'n pijn had rechts eerst dachten ze bij mij blinde darm maar bleek uiteindelijk galstenen te zijn miss nog iets op te controleren kunnen ze ook met echo doen Wil je nix aanpraten probeer alleen mee te denken hoop dat nix met je zwangerschap te maken heeft heel veel sterkte dikke digi knuffel 😘
Felle pijn bij gaan staan, zitten, hoesten, lachen of een onverwachte beweging klinkt als bandenpijn. Dat voelt alsof er een kramp in je buik schiet, vergelijkbaar met in je kuit. Maar de pijn trekt daarna wel weer weg. Je kunt nog wel wat napijn hebben, maar je voelt het niet constant. Succes!
Klinkt idd als banden pijn heb ik deze zwangerschap ook enorm last van in heftige vorm niet leuk! Hoop dat alles goed is bij de gyn vandaag
Had al een berichtje geplaatst alleen deze hebben ze verplaatst naar echo's. Dus hier nogmaals de echo was goed. Helaas lagen mijn darmen ervoor en was het moeilijk in beeld te krijgen Dus geen echo foto Maar het hartje klopte zo mooi Ligt lekker verscholen Ze was zeer tevreden en alles zag er goed uit Over 3 weken terug komen Ik ben heel erg opgelucht en blij Al besef ik het nog niet helemaal De pijn kon komen van de darmen door de zwangerschap Ze zegt alles gaat veranderen in je buik en daar kun je veel last van krijgen Krijg nu vezel zakjes hiervoor Ze zag wel dat ik me niet lekker voelde Ze was super lief Dus ja ik denk dat het wel goed zit 1 boontje met een knipper lichtje manlief had geen gelijk dat het er 2 waren Ik ben zooooo blij Nu vrijdag naar de internist vandaag bloed geprikt En dan even in de rust geen bezoeken meer Hoop over 3 weken wel een prachtige echo foto te hebben. Ik hou jullie op de hoogte Wat een wondertje En dan te bedenken dat ik steeds zei die laatste behandeling heeft geen zin meer Zo zie je maar Wilde het eerst niet eens doen die behandeling Ik had de hoop en de moed al een beetje opgegeven Heel mooi, bizar en bijzonder
Super fijn dat de echo goed was en dat ze zo lief voor je zijn. En inderdaad, maar goed dat jullie toch jullie laatste moed bij elkaar gepakt hebben en de laatste behandeling gedaan hebben! Heel bijzonder! Geniet van je zwangerschap!!