Gefeliciteerd en wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Nu lekker gaan genieten van het feit dat deze laatste kans goed heeft uitgepakt voor jullie!
Even een update van mijn kant vreselijk tijd achter de rug Mijn man is opgenomen en we weten niet hoe het komt Dus ik ben helemaal van slag Wel kon ik eerder terecht voor echo Ben vandaag geweest Hier de echo niet heel duidelijk Ik dacht dat het er 2 waren boven in zie je een 2de rondje hier plat en die was ook echt rond. Ik zag dat de gyn schrok, maar ik tuurde zo mee Ze ging er wel 2 keer naar toe Maar ze zei voor nu is het goed Alsof ze het nu niet durfde te zeggen En ik was ook alleen Ze wilde me over 1 week weer zien alleen door alle omstandigheden wordt dit nu een 1,5 week. Ik ben zelf moe, verdrietig, blij en op. Ik hou jullie op de hoogte
He meid. Wat een schrik wat is er gebeurd met je man? En ja ik zie wat je bedoelt rechts boven je beebje. Zie ik ook een 2de zakje denk ik.
Jeetje dat is schrikken. Sterkte en beterschap voor je man! Ik zie wat je bedoelt op de echo Een 2e zakje met een puntje erin.
Het gaat niet goed met mijn man We wachten op spannende onderzoeken Ik hoop dat hij nog een poosje bij ons mag zijn Voor nu ziet het er niet goed uit Ik hou jullie op de hoogte Zo raar kan het soms lopen
Jeetje meid wat vreselijk heftig! Ik heb altijd je topics gevolgd, steeds weer die tegenslagen. Nu eindelijk zwanger en lijkt het eindelijk ook goed te gaan, gebeurt er wat met je man. Ik wil ke alle sterkte toewensen!
Pff al een behoorlijke heftige tijd achter de rug en je zit er nog middenin zo te lezen. Bij deze wil ik je even heel veel sterkte wensen!