Ik heb tot nu toe alleen meegelezen, maar wat een rollercoaster zit je nu in....Ik wil je enorm veel sterkte wensen voor morgen en de komende tijd.
De echo was helemaal goed. Ze laat me wegens de omstandigheden waarin we zitten elke 2 weken langs komen. Dat vind ik heel fijn. Hier de echo van vandaag erg onduidelijk, maar de groei was goed. Nu wachten op manlief en de MRI. Vreselijk moeilijke tijd Dankjewel voor jullie lieve berichten Ik hoop zoooooo dat manlief de kleine nog mag zien
Spannende tijden! Is het bloeden wel gestopt? Fijn dat het met de kleine allemaal goed was, hopelijk snel een goede uitslag van je man!
Ilja ik volg je al langere tijd en lees nu dit verhaal. Wat heftig meid. Ik hoop dat jullie nog mooie tijden met elkaar mogen hebben Sterkte in deze moeilijke tijd
Wat zijn jullie super lief. Zo hectisch allemaal Het was slopend en ze hebben ons lang in spanning laten zitten Maar er wordt gekeken of ze de vaten wijder kunnen maken rondom het hart. Het blijkt erfelijk te zijn. Lukt dit niet dan is het met medicijnen naar huis en afwachten hoe verder. Maar ik ben heel positief er is iets mogelijk. Een zware hartoperatie kan hij op dit moment niet aan. Maar ik hoop zo dat het lukt met die vaten. Dan kan hij gewoon bij de bevalling zijn. Nu wachten op de oproep wanneer het wordt. Met mij gaat het goed. Ben aan het afbouwen met de utrogestan heel eng Nog 1 keer bloed verlies gehad afgelopen zondag. Best veel ik schrok enorm. Maar nu is het rustig en gaat het goed. Spannende tijden Volgende week woensdag weer naar de gyn Daar zie ik naar uit
Ze kunnen gelukkig al heel veel! Ik duim dat ze een goede oplossing vinden voor je man. Moet gewoon! Wel schrikken van het bloedverlies. Alsof je nog geen stress genoeg hebt. Woensdag heb je vast een mooie echo! Ik zal alvast aan jullie denken!
Dankjewel voor je lieve woorden. We zijn en blijven positief. Manlief is een knokker daar ligt het niet aan. En ik zie erg uit naar woensdag even de kleine weer zien. Liefs en fijn dat je aan ons denkt.
Hee ilja, ik heb al die tijd meegelezen en nooit geantwoord (behalve in het hele begin vlak nadat we beide een positieve test hadden en dus voor al deze narigheid) Heb je de echo vandaag al gehad? Hopelijk was alles helemaal goed met jou en de kleine spruit? Ik wil jullie veel sterkte wensen en ik hoop enorm dat jullie met z'n drieën nog hele mooie en fijne jaren tegemoet gaan.
Jaaaaaaaaaaa het hartje horen kloppen Wauw zo bijzonder en zo mooi Helemaal omdat manlief erbij was Altijd moest ik alleen Volgende week wordt mega spannend
Spannend Ilja, ik hoop dat alles goed verloopt. Die echo kwaliteit is wel weer erg slecht zeg! Kijk ik tussen de beentjes ? Ik zou naar een pretecho bureau gaan
Fijn dat alles met de baby goed is, en heel veel succes voor je man, volgende week! Ik zal een kaarsje branden dat alles goed mag gaan!