Beste allemaal, Bij mijn zoontje is verborgen reflux geconstateerd. Ik zit er over te denken om ook met hem naar een osteopaat te gaan. Hoe zijn jullie ervaringen daarmee in relatie tot de verborgen reflux? Groetjes Valentijn
Mijn dochtertje heeft ook verborgen reflux. Ik moet zeggen dat het iets beter is geworden! Na de 1e behandeling duurde het even, maar op een gegeven moment dronk ze voor het eerst haar fles leeg! TOen ging alles weer mis en zijn we er voor de 2e behandeling geweest! Niets hielp (bleek dat ze spruw had!!). Ik zie nou zo langzaam aan weer wat een stijgende lijn. Ik hoop dat het straks weer zo mag gaan als na de 1e behandeling!
Mijn dochter heeft reflux en is inmiddels al een keer of 4 bij de osteopaat geweest. Ik zie duidelijk resultaat maar het is niet altijd blijvend resultaat en daarom moeten we dan dus weer terug(ook vanwege voorkeurshouding trouwens) Ik kan het je aanraden!
Hier geen officiele diagnose gehad, maar ze spuugde heel veel terug en had ook veel momenten dat het er niet uitkwam, maar dat ik het haar terug hoorde slikken. Was hier na 1 behandeling over, voor de rest (kiss-syndroom) waren nog 3 behandelingen voldoende om van de klachten af te zijn.
Mijn zoontje heeft er geen baat bij gehad (wel van de manuele therapie bij Kiss) maar baat het niet dan schaadt het niet!
Roos had bij de 1 ste behandeling geen resultaat,bij de 2 de duidelijk wel! het slapen ging een stuk beter! Helaas wel van korte duur,na haar 1 ste prik kreeg ze weer een terug val...ben daarna overgegaan op kinderfysio ( ook ivm voorkeurshouding ) en dat gaat nu goed!
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb een afspraak staan voor morgen. (er was iemand uitgevallen dus we konden al heel snel terecht.) Ik hoop dat het wat opleverd. Groetjes Valentijn
Jenna heeft ook verborgen reflux en wij zijn 4 keer met haar bij de osteopaat geweest. tijdens en vlak na de behandeling leek ze steeds wel een stuk rustiger maar aan de refluxklachten heeft het helaas niets veranderd, de medicijnen gelukkig wel! maar je kan het in ieder geval proberen! dikke knuffel voor je zoontje, en voor zn mama want reflux is echt niet leuk!