Ovulatiepijn blijft

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mauw, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Een vraagje + uitleg ;)

Sinds vorige maand ben ik weer gestopt met de AC, na 8 maanden gebruik. Nu voel ik mijn eisprong meestal wel, felle stekende pijn - rechts, onderin mijn buik. (dit is overigens altijd al zo geweest) Nu begon de pijn 28 september, verdween weer even op 30 september en kwam daarna steeds feller door. Maar nu 4 oktober doet het nog steeds pijn. Wij hebben gevreeën tijdens deze periode, vanmorgen probeerde wij het nog een keer, maar het deed gewoon teveel pijn. Daarnaast heb ik vandaag meerdere keren steken in mijn vagina gevoeld. Zou dit ook door het ontpillen kunnen komen? Kent iemand dit?

Daarnaast ben ik 'gevoelig' om 2 eitjes te hebben tijdens mij eisprong. Misschien dat het daarom zo lang pijn blijft doen!? Of is het normaal dat ovulatiepijn zo lang blijft?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat van die 2 eitjes dat zou kunnen. Toevallig deze maand met gyn over gehad. (IUI moeten stoppen door te veel eitjes). Als je bijv 1 ei van 19 hebt en 1 van 20 dan kunnen ze net na elkaar springen. Hoeft niet, maar kans is aanwezig. Moet ik er wel bij zeggen dat ik hormonen moest spuiten dus ik weet niet zeker of dat zonder net zo werkt.

En ja je kan last hebben van ontpillen natuurlijk, maar ik voel 9 van de 10 keer wat jij nu beschrijft.

Leuk hé zo'n vrouwenlichaam.

3. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor je berichtje. Toch fijn herkenning! Ik denk dat het zonder hormonen ook zo werkt. Begin dit jaar heb ik een echo gehad, toen zag ze ook 2 eitjes en had ik ook enorme pijn, alleen duurde dat maar 2 a 3 dagen, zover ik mij nog kan herinneren.

Komt de overstimulatie bij jou puur door de hormonen? En kun je het dan wel op natuurlijke wijze proberen? Succes in ieder geval!

Ja lichaam, de hormonen, de veranderingen, PFFF. ;)

Deel Deze Pagina