even een dip

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prisje22, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ik sluit me ook bij jullie aan. Bij mij staat een buurvrouw op springen en de andere is net zwanger. Dus ik heb het gevoel dat ik thuis gewoon een beetje gevangen zit. We zijn in de laatste paar maanden op vakantie geweest en net weer een weekendje weg. Dan gaat het wel. Ook als ik werk, gaat het wel, maar als ik dan weer thuis kom, vliegt het me aan. En de buurvrouwen weten het. Dus iedere keer als ik naar buiten loopt, dan gooit de buurvrouw de deur open: En, en, en? Hoe gaat het met je??? Ga toch weg, alsof ik daarop zit te wachten.

Ik mis mijn leven zonder kinderwens...

2. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Jeetje wat ongevoelig vn j buurvrouw:( sommige mensen weten echt niet hoe bot ze kunnen zijn pfff

3. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    En ze is nu aan het bevallen... Waarom hebben andere mensen zo'n invloed op hoe we ons voelen? Alsof wij minder zijn, omdat we niet zwanger zijn...

4. xxmichelle

xxmichelle Actief lid

16 aug 2013
    218
    0
    0
    Jeugdzorg
    Alkmaar
    ikzelf ben al sinds kleins af aan zwaar allergisch.. mn ouders hebben toen echt alles geprobeerd en uiteindelijk kwamen we bij een homeopaat terecht in Den Haag. Daar ga ik elk jaar heen, zodat ik geen last heb van mn allergieen. Het heet bioresonantietherapie, even google! :)
    Ik ben 2 jaar niet geweest, daarna kwamen al mn allergische reacties weer terug.. afgelopen jaar 2 keer geweest omdat het zo slecht met me ging. Ik was toen nog niet bezig met zwanger worden maar hij zei wel iets over mn eierstokken, dat dat niet goed was. Daarna medicijnen gekregen en een dieet. Ik was direct van mn zware krampen tijdens mn menstruatie af! Dus ik geloof er echt in dat dit ook een bijdrage kan leveren aan het zwanger worden!!

5. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Idd hopelijk zijn we allemaal tegelijk zwanger kunne we onze ervaringen delen

6. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Ik lig hier met buikpijn op de bank met een kruik en warme chocolademelk hihi vl gaat wentelteefjes maken :)

7. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Ik wil jullie een hart onder de riem steken.
    Wij waren drie jaar bezig en drie miskramen verder.
    Hou vol en geef niet op....ook al denk je soms dat het nooit meer goed komt en er van alles mis met je is....de natuur vindt toch vaak zijn weg ;)

8. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Doet me goed en k geef de moed zeker niet op! Maar soms wordt k even verdrietig

Deel Deze Pagina