even een dipje vandaag

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

toen ik vanmorgen op stond was er niks aan de hand, lekker ontbijten aankleden en even naar de kruitvat samen met mijn zoon want de luiers zijn in de aanbieding:D alleen in de winkel werd ik duizelig en moest even gaan zitten, schaamde me best wel een beetje:( eenmaal thuis ging het weer goed. S'middags naar de fysio, moest daar op mijn buik liggen, later kom ik omhoog weer duizelig:( echt balen,voelde me echt even niet lekker. misschien komt het omdat ik ongesteld moet worden, ookal heb ik het nooit eerder gehad, misschien omdat ik nog niet helemaal fit ben. maar ik baalde wel, leuk is anders en heb het toen ik net bevallen was ook een paar keer gehad in een winkel en daardoor erg bang geworden. daarom baal ik er nu ook zo van!

wou het even van me afschrijven;)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ff je bloed en bloeddruk laten controleren als het vaker voorkomt..
    Vaak is het niks hoor..
    Stress is ook nog wel eens een factor!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ga idd vrijdagochtend even mijn bloeddruk laten controleren. misschien dat het ook wel komt omdat vorige week we ineens met zoon naar het ziekenhuis moesten omdat ie het heel erg benauwd had, misschien zit daardoor de angst er zo is dat het op mijn lichaam slaat.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik denk dat het komt doordat je nog niet helemaal fit bent (zoals je schrijft....). Griepje gehad? Vervelend is het wel, kan ik me voorstellen.

Waar ging je dan zitten in de Kruidvat? Op de grond? Niemand de zag dat je even niet lekker werd?

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    dat klinkt wel plausibel..
    (je zou ook een zwangerschapstest kunnen doen)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vorige week idd een griepje gehad, het hele gezin tegelijk altijd leuk haha.

het was bij de kassa stond niemand achter me te wachten gelukkig, dus ik zei tegen het meisje achter de kassa dat ik even ging zitten en legde het even uit en ze begreep het.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

daar zat ik ook al aan te denken,dat ga ik ook maar voor de zekerheid doen.

Deel Deze Pagina