Ik heb tasjes gemaakt voor het Personeel van het werk. tja, puur omdat ik dat graag wou. Dit zit erin... Chinese geluksmunt. Mini fles champagne Gebrande DVD met de liedjes van het personeel (ja, lekker flauw) Een brochure (gemaakt uit de lol!) Kaarsjes Nu moet er nog 1 dingetje in, en daar is de twijfel... zal ik er een zak nootjes/chips in doen? Of kerskransjes/koekjes? Of heeft er iemand van jullie een ander ideetje? Dan haal ik het vanmiddag op!
leuk! dus dan maak je wat voor al je collega's?? of ben jij hun manager/leidinggevende? wel crea hoor!
@Ella27 Ik ben geen leidinggevende, ik werk gewoon op kantoor met acht personeelsleden. Toch wou ik wel wat doen voor de kerst. Ik houd van cadeautjes weggeven!
@Ella, haha, kom erbij! Nee, maar is gewoon leuk om te doen! En het heeft me niet veel gekost hoor. De tasjes had ik nog Scheelt weer!
Ja is echt leuk hoor! de kosten gaat me niks aan hoor , maar vind het gewoon leuk dat je dat doet , spontaan gebaar zeg maar! Enne dat de kosten laag zijn , is mooi meegenomen!!!
oow dat is zekers goedkoop zeg! maar ja dat doet er ook niet toe (de prijs dan) wanneer ga je de zakjes overhandigen??
Morgen onder het etentje, ben nu bezig met de laatste nieuwsbrief voor dit jaar. Super leuk om te doen hoor, maar wel heel veel werk!
nou dat kan ik me voorstellen! Succes nog even met de nieuwsbrief en voor morgen alvast heel veel plezier!!!! laat je dan nog even weten wat je collega's ervan vonden?
Gehaald Geisa?mix en kerstkransjes.. helemaal klaar nu! Bedankt allemaal. Heb gevraagd om een slotje..