Lieve mensen.. mijn ongi vorige maand begon de 12e juni.. maar echt rood bloed pas de 13 juni. Nu heb ik in de nacht van maandag naar dinsdag geklust. Ik zou normaal de de 12e weer ongesteld moeten worden maar pas echt bloeden op de 13e. Ik heb nu een week ongi krampen pijnlijke en grotere borsten. Ook ben ik erg emotioneel.en moe. Ik ging er eigenlijk niet vanuit dat k zwanger zou kunnen zijn omdat ik volgens mij te laat was met klussen. Of zou t.toch kunnen? Twijfel nu toch....
je zou zeggen dat dat te laat is inderdaad, wie weet een laat ei gehad? dan zou het toch kunnen Tijd zal het leren. succes!
Ik had de dag ervoor en de dag erna wel dat rekbare slijm..sorry haha. Paar dagen ervoor had k dat witte brokkelige.. k weet niet of dat voor of na de eisprong komt... sorry voor de.vieze praat
vruchtbaar slijm kan zowel voor als na de eisprong komen. Per persoon verschillend. Je kan nu allemaal maar afwachten in ieder geval succes
Gister..vier dagen voor mn nod ineens paar druppels rose rood bloed verlkren..daarna niets meer. Ook nog steeds lage rugpijn al een hele week. Normaal ben k netjes optijd en zou k vrijdag ongesteld moeten worden. Dit zou dus wel erg vroeg zijn..... wat denken jullie?
Hi Buikje123, Ik heb een soortgelijk verhaal. Ook 12 juni voor het laatst ongesteld geweest. Normaal ben ik dat 7 dagen, nu 4 dagen. Wij hebben behoorlijk geklust zonder er bewust van te zijn dat ik mijn eisprong had rond die tijd.( 2 juli eisprong volgens calculator) . Ik voelde mijn eisprong rond de 6e. Maar nu bedenk ik me dat dit ook de innesteling kan zijn geweest. Ik moet iig wachten tot de 18e om te testen. We hebben al een kleine van net 2 jaar. Zij zorgt voor voldoende afleiding . Het idee dat ik nog 9 dagen moet wachten terwijl ik wel vage klachten heb zint me alleen niet hihi! --> rommeldende buik, opgezette buik, honger honger honger!, soms last van gevoelige borsten. Samen op het wachtbankje nu maar he! Succes jij!