Ik ben nu 24 weken zwanger en heb vandaag hele dag al een constante zeurende pijn in mijn onderbuik. donderdag nog naar de verloskundige geweest en alles was goed. Heb het gevoel dat ik mijn buik moet ondersteunen aan de onderkant. Het kindje trapt bijna ook altijd onderin mijn buik. Weten jullie wat dit is en wat ik kan doen om de pijn te verminderen?
Als je zeker bent dat je geen blaasontsteking hebt, dan is de kans groot dat het bandenpijn is. Lekker met een kruikje op de bank of een warme lange douche voor verlichting.
Dank voor je reactie. Ik heb geen pijn bij het plassen en geen koorts. Zou het dan wel blaasontsteking kunnen zijn? Gisteren met kruik op bank gezeten. Daarna gaan slapen. Maar vanmorgen wakker geworden met dezelfde pijn...
Blaasontsteking voel je blijkbaar niet altijd goed als je zwanger bent. Heb ik onlangs ook ervaren en er helaas erg lang mee rondgelopen. Dus zeker even laten checken
Had ik inderdaad ook. Liep ook rond terwijl ik mijn buik vasthield. Aangezien ik al bekkentherapie volgde, hebben we een behandeling ook gericht aan de buikpijn. Komt idd door de banden en kreeg tips hoe ik mijn spieren kon trainen. Veel is er niet aan te doen, hoort er bij. Sterkte ermee.
Ik zou eerst het medische (blaasontsteking) uitsluiten, want dat kan het ook zijn zonder dat je andere symptomen hebt. Als dat het niet is, verwacht ik dat het bandenpijn is. Sterkte, erg vervelend.
Het kan ook zijn dat je kindje even hard aan het groeien is en je baarmoeder dus uitrekt. Ik heb dit ook rond die termijn gehad, heel naar zeurderig gevoel wat ik met geen mogelijkheid kon verminderen. Dus geen tips helaas
Dank voor jullie reacties. Vandaag is blaasontsteking Door huisarts uitgesloten. Gelukkig kon ik net bij verloskundige terecht. Ze wist ook niet wat het Was maar bepaalde dingen zijn uitgesloten. Waarschijnlijk komt het door dat het kindje dwars ligt (horizontaal) in mijn buik en omdat mijn baarmoeder hoger blijkt te liggen dan bij anderen. Kindje ligt op de baarmoeder oid.
Ik heb ook heel veel buikpijn in mijn zwangerschap zonder een oorzaak die eraan te linken is! Niks aan te doen
Ik ben ongeveer even ver als jij, en ik heb de laatste 2 weken ook regelmatig een zeurende onderbuik.. Bij mij zit het aan de linker en rechterkant.. Ik denk dat dit groeipijntjes zijn, maar het maakt je zo onzeker! Als het van de week niet minder wordt, ga ik toch even de vk bellen.
Goed dat je e.e.a. hebt kunnen laten uitsluiten. Hopelijk wordt het vanzelf minder als je kindje is ingedaald.
Blaasontsteking, bandenpijn, harde buiken? Ik heb 2 weken geleden blaasontsteking gehad. Ik had toen ook een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Bandenpijn heb ik momenteel ook regelmatig en ik heb nu, te veel ben ik bang, harde buiken. Ik ga na het weekend mijn urine maar weer laten controleren.
hmmm misschien moet ik ook maar eens mn urine laten controleren dan.... ik heb toevallig ook sinds gisteren veel last van een zeurende pijn in de onderbuik....ik dacht zelf aan een groeiende baarmoeder die rekt, maar als jullie zeggen dat blaasontsteking ook zo kan voelen ... hmmm :-/