Dag dames, Heb nog even een nieuw topic geopend, want lees veel dat er wat menigsverschillen zijn over wanneer een cyclus te lang is of niet. Ik las ergens dat iemand zei dat een cyclus minimaal 23 dagen is en maximaal 36. Alles daarboven of onder betekent dat je in een jaar minder kans hebt om zwanger te raken. Ik begon me dus al zorgen te maken omdat ik begon met een mooie cyclus van 29 dagen maar tot nu toe zit in een cyclus van 43 dagen. Heb dus even gegoogled om te kijken of ik er iets over kon vinden en dit heb ik gevonden op de site van vrouwenartsen en gaf mij weer wat moed: De eisprong vindt meestal 14 dagen voor de menstruatie plaats. Het eerste gedeelte van de cyclus kan variƫren in lengte. Of er een eisprong heeft plaatsgevonden is dus alleen achteraf vast te stellen. Een normale cyclus duurt minimaal 21 en maximaal 42 dagen, met een gemiddelde van 28 dagen. Dus ik zit toch nog in de normale cycluslengte! Misschien voor andere die dit ook hebben misschien een geruststelling! Liefs Farfan
thanx maar ik heb vorgemaand 45 dagen ghad :S en nu ben ik al weer n paar dagen te laat heb weer een later ei denk ik maar ik heb hem wel ghad vorge maand dus beter als niks haha xx