Ik heb nu in totaal 3 testen gedaan, 2 met dat plusje (de 1e was een erg licht plusje (wel te zien), de 2e was iets duidelijker en vandaag dan gewoon die kruidvattest met streepjes. 2e streepje is wel duidelijk te zien, ook op de foto. Ik heb zaterdagavond wat bruin bloedverlies gehad en vandaag weer. Ook wel met ongi krampen! Het is nu weer gestopt... Wat denken jullie? Ik durf nog niet blij te zijn omdat het voelt alsof ik elk moment ongi word.... Ga woensdag nog een keer testen (mocht 't bloeden dan ook nog gestopt zijn). Deze test heb ik vanmiddag gedaan, na het bruine bloeden....
Wanneer is je nod ? Je testje ziet er goed uit in ieder geval.! Bruinverlies kan voorkomen, vaak nog wat restjes innestelingsbloed. Het kan ook een teken van iets anders zijn. Ik begrijp desondanks heel goed je onzekerheid en je angst!! Misschien zou je liever iets anders horen, maar er zit nu niks anders op dan afwachten... Krampjes horen ook bij beiden trouwens! Duim voor je dat je bruinverlies (en bloed!!) wegblijft en je snel kunt gaan genieten!
Bedankt voor je reactie! Precies, het enige wat ik kan doen is afwachten. Ik zou gister ongesteld moeten worden, of vandaag... Heb niet echt een vaste NOD dag omdat mijn cyclus ene keer langer is dan de andere keer. Dus ik wacht het idd af...De krampen horen er dus wel bij? En wat bedoel je met dat het iets anders kan zijn? Wat dan? Test vind ik zelf ook mooi duidelijk...dat wel!
Ik had mooie positieve testen maar ook bloedverlies(rood alsof ik ongie was) en krampen en dat duurde af en aan tot de 20e week. Maar zoals je zien is ons mannetje nu bijna 10 maanden. Heb het ook gehad in de zwangerschappen van onze andere kids. Veel vrouwen hebben bloedverlies of bruinverlies en het betekend vaak helemaal niks.Bruin is oud....kan innesteling zijn. Hoop dat het snel stopt voor je.En gefeliciteerd met je zwangerschap !!
Oke, nou vind het zeker een mooie test voor op en rond nod! Krampen horen er echt bij.. kon ik zelf ook niet geloven.. ik zat ook in de zenuwen toen ik steeds de krampen voelde alsof ik elk moment ging menstrueren, en toch gebeurde dat niet! Wat ik daarmee bedoelde was dat een vmk bij sommigen ook begint met bruinverlies. Ik begreep een beetje uit je bericht dat je daar angst voor hebt gezien je bruinverlies. (my bad als dat niet zo is!!)
Ok, das wel fijn om te lezen dat die krampen er wel bij horen. Ik dacht met dat bruine bloedverlies dat ik alsnog ongesteld zou worden maar idd een vmk kan natuurlijk ook... Vooralsnog heb ik een beetje hoop! Woensdag nog een keer testen! Het bloeden is nu helemaal gestopt. Was maar een uurtje. Jij trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super!
Ik dacht ook ieder moment ongi te worden en ik had ook licht bloedverlies. Het is allemaal goed gekomen en ik hoop dat dat ook voor jou zal gelden!
Bedankt voor je reactie! Geeft weer wat hoop! Test sowieso woensdag nog een keer en hoop dat het bloeden niet weer begint! Het heeft niet lang geduurd...Is nu weer weg. Fijn om te lezen dat je ondanks bloedverlies toch zwanger kan zijn en dat het dan wel goed gaat!
Spannend hoor! Want bloed(bruin) hoeft niet perse foute boel te zijn! Mijn zus had dat ook en heeft 3 kids! Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik denk ook wel dat het goed gaat hoor, in de zwangerschap komt heel vaak bloedverlies voor. Heb bij de middelste vanaf de 9e tm 28 week zeer regelmatig (helder rood) bloed verloren, in mijn geval vanwege laagliggende placenta. In jouw geval denk ik echt dat het een innesteling is. Een evt mk begint met helderrood bloed meestal en echte krampen. Krampjes zoals een ongi gevoel is dat je baarmoeder iets oprekt door de zwangerschap en is dus een goed teken. Je test was nl supermooi! Een voorzichtige gefeliciteerd dus.
Ja, het bloeden zou van de innesteling kunnen zijn.. je test ziet er iig positief uit gefeliciteerd!! De ongikrampen zijn ook normaal in het begin van je zwangerschap, dit komt door het groeien van de baarmoeder
Bloedverlies hoeft idd niets te betekenen. Ik had op nod echt hele dag veel rood bloedverlies en krampen. Dacht dus ook ongesteld te zijn. Na 1 dag over en 2 dagen later test gedaan en vet positief. Dus bij jou zie ik vooralsnog een mooie test.
Ben ik weer en een stuk opgeluchter dan gister! Het bloeden is gestopt en ik heb nu wel een hele duidelijke test! Ben nu ook officieel overtijd dus ik durf nu wel te zeggen: IK BEN ZWANGER van ons 2e kindje!!! Check de test!