even een enorm baalmoment:'(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Star87, 19 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Is pcos later begonnen dan bij jou? En wat als je dus wel continu een eisprong hebt, geen pcos, zaadonderzoeken goed enz, komje dan helemaal niet in de mmm of aanmerking voor iui ed??

2. Logan

Logan Niet meer actief

Nee, ik heb dat altijd gehad alleen het ziekenhuis waar we eerst heen gingen heeft het altijd ontkent. Als je niks mankeert kom je eigenlijk nergens voor in aanmerking. Mocht het zo zijn dat je na drie jaar nog zonder resultaat (dus ook zonder eventuele miskramen) aan het proberen bent, ze ivf kunnen overwegen. Maar dit stellen ze graag zo lang mogelijk uit.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Knuffel dames het is zo oneerlijk.. Iets wat je het kiefste wenst, en waar je buiten op t juiste moment totaal geen invloed op hebt, dan duurt iedere ronde te lang

En dat verrekte lichaam dat je iedere keer in de maling weet te nemen, dukke knuffel en ik duim voor ieder op binnenkort een test met twee streepjes, houd moed !!!

4. Homeland

Homeland Niet meer actief

Van mij ook een dikke digi knuf!

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hey star, jij bent ook 1 van de mensen die ik regelmatig langs zie komen op het forum, waardoor ik je een beetje volg. Ik was er al bang voor na je vorige topic. Wat ontzettend k** dat het deze maand weer niet raak was, zeker omdat je zelf zo het gevoel had van wel. Zoals
    Ik denk iedereen hier op het forum snap ik heel goed hoe je je voelt deze maand had ik ook echt het idee dat het wel
    Eens raak kon zijn, maar ook hier jammer genoeg geen positieve test in handen. Probeer wat afleiding te zoeken, lekker samen een hapje eten, ff gedachten verzetten, hoe moeilijk het ook is. 😘

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Leuk om te horen jajo!:)
    Dat het negatief was was idd te verwachten door de test, helaas.
    Ik ben niet iemand die erin wil blijven hangen en dat doe ik ook niet nu. Het is zoals het is, en vind het fijn om er met jullie over te kletsen. Samen slaan we ons er wel doorheen. Vele weten inderdaad hoe het voelt, dus we zijn niet alleen. En het komt goed, bij ons allemaal!!:)

7. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Nou ik ben ook ongesteld geworden denk haha verwachtte m woensdag pas maargoed.. Je ben niet de enige :p kom op volgende ronde is het raak!

8. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Heb net gereageerd bij je andere topic, is het misschien een innestelingsbloeding aangezien je nod pas woensdag is?? Misschien een late innesteling? Ik duim voor jou moederwensje.

9. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Wachten duurt lang als je zo graag wilt!
    Ik zit nu in ronde 11, ben bang dat ik volgende maand een afspraak bij de huisarts moet maken :(
    Misschien wel fijn, maar vraag me af wat ze dan als eerste gaan doen?
    Eerste 9 maanden was ik teleurgesteld toen ik ongesteld werd, en nu steeds verdrietig en ook wel wat bang..

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Wij hebben bij de eerste in de mmm gezeten hier hebben we 6 jaar en negen miskramen over gedaan uiteindelijk met bloedverdunners en utrogestan zwanger gebleven. Deze keer gaan we niet naar de dokter geen mmm als ik zwanger ben krijg ik medicijnen via de ha.

11. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    als het goed is stuurt de huisarts je door naar het ziekenhuis. Maar er zijn ook huisartsen die zelf zaadonderzoek doen. In het ziekenhuis doen ze dan een zaadonderzoek en bij jou maken ze een echo om te kijken of alles er normaal uitziet. Ik kreeg verder een cyclusanalyse om te kijken of ik echt een eisprong had. Ze keken nog eens met een eendenbek om te kijken of het slijm goed was en ik moest bloed prikken om te kijken of ik chlamydia heb. Als dat allemaal goed is krijg ik een HSG (baarmoederfoto) om te kijken of er misschien verstoppingen zijn. En als dat ook niet het geval is dan sturen ze ons weer voor een tijd naar huis.

Ik zou dus niet telang wachten met naar de huisarts gaan, want ze geven je echt gelijk geen iui of ivf als ze niets vinden.

12. Logan

Logan Niet meer actief

Als je doorgestuurd word beginnen ze met een semenanalyse en een inwendige echo bij jou om te kijken of alles er goed uit ziet. Wij kregen een flinke vragenlijst om te beantwoorden, en wat bloedonderzoek. (Onder andere clamydia, aantal vitamines, stollingsafwijkingen, progesteron). Dan een hsg onderzoek. (Röntgenfoto van de eileiders en baarmoeder)
    Aan de hand hiervan word er een kans berekening gemaakt en een plan. Google maar eens op hunault.

13. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Pff dat is allemaal niet niks.. Je hoort ook vaak dat ze je naar huis sturen om het nog een half jaar te proberen.
    M'n eisprong voel ik elke maand, helaas want ik ben er dan flink beroerd van!
    Ik wacht het maar af, hopelijk deze of volgende maand raak :)

14. Logan

Logan Niet meer actief

Dat kan ook een jaar zijn. Ligt een beetje aan de resultaten. Heb je je eisprong wel eens bevestigt met ovulatietesten? Nu ik hormonen spuit voel ik ook steeds vanalles maar dat is eigenlijk alleen het groeien. Straks dan zit je steeds verkeerd met vrijen, dat zou zonde zijn.

15. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Ja ik heb de laatste 2 maanden ovulatie testen gebruikt, daarmee kwam ik erachter dat het erg wisselend is wanneer m'n eisprong is, maar had positieve testen, juiste momenten geklust..
    Helaas nog zonder resultaat dus :)

16. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Ovulatietesten geven geen zekerheid of er een eisprong heeft plaats gevonden. Temperaturen wel. :)

Deel Deze Pagina