Hoi allemaal, Vanaf volgende maand gaan wij voor een broertje of zusje voor ons zoontje! Zoontje is nu 14 maanden bijna en ik ben 34 dus wil geen jaren meer wachten. Foliumzuur al aan het slikken en ovulatietesten zijn besteld! Wie gaat er nog meer starten in september? Groetjes, Anne
Wat spannend en leuk! Ook wij willen er in september voor gaan. Maar dan voor de derde. Het komt nu wel heel erg dichtbij allemaal! Misschien dat het deze maand nog even spannend voor ons wordt, want ik bleek mn ei een stukkie vroeger te hebben. Dus nu hebben we 3 tot 4 dagen voor mijn ei gemeenschap gehad ipv (wat wij dachten) ruim een week. Dus de kans is wel heeuul erg klein. In september wordt onze jongste 1 jaar en mijn oudste is nu bijna 3,5 jaar. Nog een paar weekjes....spannend!
Oeeh wat spannend!! En voor een derde! WOW! Ik voel mijn eisprong altijd erg goed, maar bij mijn vorige zwangerschap merkte ik dat dit niet zegt dat hij ook springt. Dus vandaar de ovulatietesten. Ja ik vind het ook erg spannend. Ik ben benieuwd of het erg anders is, een tweede. Ik weet iig wat ik wel en niet meer wil
Ik voel mijn eisprong ook altijd maar idd, wat jij zegt...dan weet je nog steeds niet precies wanner hij daadwerkelijk springt. Ook wij hebben ovulatietestjes in huis hoor. Deze gebruik ik nu al vanaf juni om te kijken of het een beetje klopt met mijn gevoel. En het komt aardig overeen! Bij mijn andere dochters was het steeds raak vrij vroeg in mijn cyclus. Wel fijn om al wat inzicht in mijn cyclus te hebben. En idd ''Wow'' voor een derde haha. Had ik zelf echt nooit gedacht. Voor mij was het boek na de tweede wel gesloten. Maar voor mijn vriend nog niet. Ik wilde niet meteen de deur dichtgooien dus nam de ruimte om er aan te wennen en mijn ideaalplaatje bij te stellen. Daar had ik echt wel even de tijd voor nodig. Maar nu vind ik het helemaal leuk en heb ik er helemaal zin in! En je weet bij een tweede idd ook al wat je wel/ niet wil, dat scheelt al wel en geeft ook al wat meer zelfvertrouwen. De tweede kwam hier toen de oudste 2,5 jaar was. En ik vond het weer even heel heftig! Zo'n klein wezentje die weer helemaal afhankelijk is van jou en dan de gebroken nachten. Die eerste weken vielen me echt even vies tegen. Je bent een peutertje gewend met een ander ritme en een kindje die al redelijk veel zelf kan. Wij hadden het geluk dat de jongste na 8 weken al lekker doorsliep...yes! En na een paar maandjes is het al weer helemaal anders en werd het alleen maar leuker en leuker. Uiteindelijk was de jongste een heel makkelijke en tevreden baby. En nu nog steeds en al weer bijna een jaar....het is zo snel gegaan! Misschien komt er bij jullie ook nog wel een wens voor een derde hihi!
Hahaha, ik denk dat we het bij 2 "houden" of ik moet zwanger worden van een tweeling natuurlijk, dan is het super gewenst. Maar ik werk erg onregelmatig en qua opvang en structuur is het een hele uitdaging. Wat leuk dat juist je man nog een derde kindje wilde! Ik snap wel dat dat even tijd kost om te realiseren of je dat wilt of niet. Ik vind het zo leuk om voor mijn zoontje ook een broertje of zusje te krijgen. Hij vindt baby's al leuk, maar dat zal vast anders worden als hij/zij bij ons blijft wonen Ons zoontje sliep ook wel snel door, maar wisselde erg en wisselt nog steeds. Ik denk dat een 2e pittiger is qua zorg voor 2 kinderen. Maar ik weet wel dat ik dingen anders ga aanpakken dan bij de eerste Heb je jongens of meisjes? of van beide?
Grappig, ik heb ook heel lang onregelmatige diensten gewerkt. Tot dat ik zwanger werd van de eerste en het he-le-maal zat was! In mijn verlof op zoek naar een andere baan gegaan en wonder boven wonder gelukt! En een broertje of een zusje voor de jongste is ook prachtig, dat was ook mijn wens. Een maatje voor t leven! Als de jongste wisselend goed slaapt, kan ik me voorstellen dat de zorg voor 2 kindjes net wat pittiger kan zijn. Hier twee kindjes die beiden slapen zo'n beetje als hobby hebben. Dat scheelt natuurlijk wel heel veel. We doen de jongste er nu gewoon bij, voor mijn gevoel niet heel veel drukker of meer werk als een kind. Ze hoort er echt bij en ze is heel makkelijk en tevreden, alhoewel ze nu wel echt een eigen karaktertje ontwikkelt en heel goed weet wat ze wel/ niet wil. Maar eigenlijk is dat alleen maar heel erg leuk. En...wij hebben twee meiden!
Wij gaan voor ons eerste kindje.. Voorraad ovulatietesten ligt klaar ik denk dat ronde 3 niet is gelukt vandaar de voorbereidingen getroffen voor ronde 4.. Ik vind het allemaal erg spannend
Iertje, Het is ook heeuuul spannend! Maar ook heeuuul erg leuk! Succes voor de volgende ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zet hem op!
Hier ronde 1 voor een derde kindje! Sinds een paar weken heb ik erge kriebels, manlief weet dit, gaat er niet echt op in maar we hebben ineens wel steeds onveilige seks haha. Dus ik noem het bij deze maar ronde 1 Spannend! Ik zit nu op dag 14 van mn cyclus, ben onregelmatig ongesteld en heb meestal een cyclus van 5 à 6 weken. Ik gebruik geen ovulatietestjes o.i.d. We zien wel hoe het loopt.
Wij zijn ook deze maand 'gestart' met proberen zwanger te worden Wij gaan straks ronde 2 in (zit nu op menstruatie dag 3).
Hier begint eerste ronde net, nog even wachten tot me struatie weg is. Spannend weer hoor, gaan voor tweede kindje.
Ook wij zijn deze maand begonnen voor nummer 2. Zl wordt volgende maand 2. Mag vrijdag testen en lijk me nu al wel wat anders te voelen maar dat zal waarschijnlijk psychisch zijn. Vind het misschien nog wel spannender dan bij de eerste