ik vroeg mijn kinderen net wat ze zagen. 'Een ei! Een ei tussen de stenen!' Ehm,nee, kijk goed. 'Een ei!! Mama, er zit een ei in de spleet!'. Haha, ze probeerden me te overtuigen van een grijs ei. Uiteindelijk zagen ze 'het'...
Echt apart dit. Heb moeten googelen want zag het echt niet na 5 minuten staren. En nu kan ik dus niet meer naar die muur kijken zónder dat ding overduidelijk te zien. Vind 'm sterk!
Na 5 minuten naar de oplossing (!) op internet te hebben gekeken, zie ik hem... Het grappige is dat hier iemand zei "het is een koe" en ik maar kijken huh een koe moet t zijn waar dan
Ik heb me sinds gister rot gestaard. Inmiddels toch gegoogled. Weet wat het moet zijn, maar... Ik zie het nog niet! 😭
Whahahaaaa bizar!!! Ik heb Google ingeschakeld moet ik eerlijk bekennen. Maar inderdaad, nu kan ik het niet niet zien. Whahaa!!! Apart hoor!
Veel mensen kunnen hier wel de humor van inzien. Ik vind het wel grappig. Je staart je rot naar iets en ziet het niet. Vervolgens weet je wat het is en denk je "hoe kon ik dat nu niet zien". Dat is grappig... dus...
De koe zie ik wel, maar wat zou ik verder moeten zien bij dze dan? En de foto van de muur: na google en lang kijken zag ik hem wel, maar snap niet goed wat er grappig aan is, denk dat ik hem daardoor niet zo snel zag ook.