google is my best friend haha ik zag het ook niet mijn man ook even laten kijken maar die kon het ook niet vinden
Deze Optische Illusie Van Een Stenen Muur Maakt Het Internet Gek Hier een link voor de nieuwsgierigen
Wellicht had TS het beter anders kunnen formuleren voor degenen die de 'grap' er niet van inzien? Ik stel voor: Er kwam een muur bij de dokter en zei: 'dokter, ik heb zo'n last van mijn naad'. Waarop de dokter zei: 'u bent de sigaar'...
Owow eindelijk! Ik wist al dagen wat het is en waar ik naar moest kijken maar ik vond die slangenkop toch maar een mislukte *** Door die site van krullie85 waar die *** helemaal omcirkelt is zie ik het goed en nu kan ik het niet meer wegdenken
Nu keek ik en zag het wel meteen heel heel raar al die dagen heb ik gekeken via mijn mobiel zal dat het zijn'? In elk geval we zijn de sigaar. Hehehe
Ik zag het echt niet! Zelfs niet na een aantal minuten of een paar keer opnieuw kijken. Ik heb het via Google op moeten zoeken
Na alle hints en een hele lange uitleg van mijn man (die het heeft opgezocht op google) zie ik het ook eindelijk
Whahahaha minutenlang zitten kijken, zelfs op internet en snapte het nog steeds niet, want zag het echt gewoon NIET! Snapte ook niet wat er grappig aan was. Nu zie ik het, en kan ik het niet meer zoals eerst bekijken hahah
whaha ok ik zag wel dat t as was, dus mijn brein ging ervan uit dat dat "muurtje" een stoep was, en nou ha ha ha wat grappig toch ook maar ff gegoogled waar nou die heisa om is.... nee vind die ander type optische illusies toch leuker: