hoi hoi, Ik weet niet of dit nu bij zwangerschap hoort of bij miskraam. Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die was positief, dus eerst helemaal super blij, totdat ik na ging denken. namelijk om het volgende: - op 2 maart heb ik een curretage gehad, op 3april was ik weer voor het eerst ongesteld, nu moest ik weer op 2 of 3 mei ongi worden maar dus niet....wel een posi test. Nu vraag ik mijn dringend af: is er een kans dat dit nog de overgebleven hcg is na de curretage?(is nu dus 9,5 weken geleden ongeveer) Wie kan mij meer vertellen?Ben zo onzeker nu en het ziekenhuis kan ik nu niet meer bereiken
ik denk dat je opnieuw zwanger ben als ik jou was zou ik zo test kopen die aangeeft hoelang je zwanger ben die nieuwste van 2 a 3 weken ofzo
ik begreep dat het hcg na 6 weken uit je lichaam is..... dus volgens mij ben je ZWANGER!!!! feli meid!!
ja na ongeveer 6 weken na een curretage is het hcg uit het bloed, dus volgens mij ben je ook trug opnieuw ZWANGER gefeliciteerd
ik hoop echt dat het zo is meiden, maar ben er nog niet gerust op. heb ook even gezocht op google en daar zie je verschillende verhalen. Had misschien beter na mijn eerste ongi een test kunnen doen om te kijken of het hcg uit mijn lichaam was, maar goed, ik dacht er verder ook niet bij na, tot ik las op de gebruiksaanwijzing van de test, waarop stond dat als je pas bent bevallen of een miskraam hebt gehad dat je dan nog hcg bij je kan hebben. Maar ben vorige maand ook gewoon ongi geworden dus de kans dat het van miskraam is is niet zo groot toch? Ben bij 12,5 weken gecurreteerd, heb vruchtje was overleden bij 9weken en 2 dagen. na 3 weken op controle geweest en alles was "schoon"
Ik denk dat je echt wel aan kunt nemen dat je zwanger bent hoor meis! Na zo'n tijd is het hcg echt wel uit je lichaam, het maximale staat gemiddeld op 4 tot 6 weken dat het duurt voordat het hcg uit je lichaam is na een mk Zeker na een curretage is het hcg meestal eerder uit je lichaam omdat je dan gelijk helemaal schoon bent van binnen Ik heb ongeveer met de zelfde termijn als jou vorig jaar een curretage gehad, met 12 en halve week, waarbij ons kindje ook met 9 weken was overleden Na 2 en halve week had ik een negatieve test, en was het hcg dus uit mijn lichaam Probeer er dus vanuit te gaand at dit van een nieuwe zwangerschap is, en vandaag anders even het ziekenhuis gelijk bellen om een afspraak te maken voor een vroege echo! Gefeliciteerd meid!
heel erg bedankt voor je antwoord, stelt me toch wel wat gerust. Vanaf 14.00 kan ik bellen, ben erg zenuwachtig Ik stond er eerst geeneens bij stil dat dat nog in m ijn lichaam kon zitten. Je hebt wel gelijk dat als je gecurreteerd bent dat het dan sneller uit je lichaam is. liefs marianne
Nou meis, het is nu 14.00 dus glijk lekker bellen, hoop dat de gyn je nog meer gerust kunt stellen en dat je snel een echo kunt krijgen! En tja, achteraf gezien zeg je nu had ik maar getest tussendoor dan wist ik wanneer de test negatief was, maar ja daar denk je op zo'n moment ook niet aan dan En het feit dat je al weer netjes ongi bent geweest tussendoor, zegt volgens mij ook al een hoop over je hcg! Normaal word je natuurlijk niet meer ongi als er hcg in je lichaam is, dus daar kun je ook al een aardige conclusie uit trekken! Succes zo! Liefs Ster
nou ik heb ze aan de lijn gehad. Had een hele aardige mevrouw aan de lijn, maar ze had helaas geen antwoord op mijn vraag. Ze legt het voor bij de gyneacoloog zelf en dan word ik terug gebeld. Ze vond het wel een hele terechte vraag. het zal mij benieuwen. Liefs
nou ik heb ze aan de lijn gehad. Had een hele aardige mevrouw aan de lijn, maar ze had helaas geen antwoord op mijn vraag. Ze legt het voor bij de gyneacoloog zelf en dan word ik terug gebeld. Ze vond het wel een hele terechte vraag. het zal mij benieuwen. Liefs
hey butterfly ben erg benieuwd hoe het is gegaan !! laat je even van je horen als je meer weet ??? groetjes
hey butterfly , Ik heb 16 maart een miskraam gehad 8 april had ik weer m'n normale cyclus. Vandaag heb ik weer getest en het was positief dus het kan heel goed zijn dat je weer zwanger bent ik had het zelf ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar van harte gefeliciteert groetjes nelly
En heb je al wat gehoord meis? Ben zo benieuwd voor je! Denk nog steeds dat je echt wel zwanger bent weer hoor!
het spijt me voor me late reactie, dacht namelijk dat ik het al had geplaatst. Sorry, sorry en nogmaals sorry. Ben dus gister netjes terug gebeld nadat zij de gyn had gesproken. Hij zegt dus: Het feit dat het al meer dan 2 maand geleden is en het een curretage was en het feit dan je al weer gewoon ongesteld bent geworden, kun je er vanuit gaan dat je wel zwanger bent. Dus op 26 mei om 10uur heb ik mijn eerste echo!!!! Ben best wel gerustgesteld, maar goed, het zit nog wel in mijn achterhoofd dat het toch kan komen van de miskraam. Daar wil ik nu niet meer vanuit gaan, wil nu alleen maar positief zijn. Liefs Butterfly
Ik had dat ook hoor.. Ik ben op 14 nov gecurreteerd.. ging toen op vakantie in december.. eind dec kreeg ik me ongi weer.. en een paar dagen erna was ik zwanger.. had zelf ook eerst zoiets van zou het niet de oude HCG zijn.. maar ik test al heeeeel vroeg posi.. maar het is dus allemaal goed gekomen ben nu al 17 weken
Nou meis, super fijn dat de gyn zo positief was! Nog beter dat je nu ook gelijk een echo hebt staan voor de 26ste, nog even een paar weekjes gedudl nu, tot je je kleintje kunt gaan bewonderen, spannend he! Nou nu dan echt, gefeliciteerd!