even een hele dringende vraag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly1984, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Oh super voor je!!! Nu zal het wel te lang duren voor het de 26e is ;) Gefeliciteerd!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Jammer dat je nu nog even moet wachten. Ik denk dat je het pas kan geloven als je het kleine boontje op de echo ziet! Maar volgens mij is het ook gewoon goed nieuws. Helemaal omdat je schreef dat je schoon was weer. Spannend meid! Vertel je hoe het was de 26e?

3. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hoi hoi,

Bij mij was het HCG heel snel uit mijn lichaam...dus het hoeft niet zo te zijn dat het "pas" na 4 weken uit je lichaam is...zo zie je maar geen vrouw is hetzelfde. Ik heb zelf 1 april een curretage gehad...we hebben vanaf 6 april t/m 22 april elke dag sex gehad :oops:...ik heb op 13 april getest of ik nog HCG had...dit was het geval. Een paar dagen later op 17 april om precies te zijn weer getest en NEGATIEF....26 april nog een testje gedaan en POSITIEF!!!

JIj bent ongesteld geweest...daaraan kun je er bijna van uitgaan dat je daarna een eisprong hebt gehad.Als ik niet had getest voor en erna had ik het nu nog niet kunnen weten of ik zwanger ben. Ik heb morgen een nacontrole bij de gyn...en dan zal ze zien dat ik weer zwanger ben. Ik hoop voor jou en voor mij dat alles goed zit!

Liefs Najetje

4. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    fijn voor je zeg
    succes 26 mei groetjes

Deel Deze Pagina