nou mensen sorry maar zit er ff doorheen wij zijn 1,5 jaar bezig maar nog steeds niks we lopen vanaf maart bij het ziekenhuis heb nu 3 verschillende hormonen en het werkt zie cyclusbanner ik ben 10 kilo afgevallen dus we doen ons stinkende best in onze straat en dat is het frustrerende zijn het afgelopen jaar 5 babytjes geboren en lopen er alweer 4 vrouwen met een buikje nou denk ik waarom heeft die kloteooievaar ons huis overgeslagen! begrijp me niet verkeerd ik ben ontzettend blij voor die mensen maar ik zit zelf ff in een dip en ik denk wanneer mogen wij het geluk ontvangen waar we zo op hopen sorry maar moest ff me verhaal kwijt liefs jose
Heel triest, kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent. Vooral als je het graag wilt, en het gebeurt maar niet, dan is dan heel sneu. Toch heb ik maar één raad: moed houden en gewoon doorgaan! Da's de enige kans dat het nog es een keertje goed komt. En gelukkig ben je nog heerlijk jong, dus nog jaren van kans! En het is denk ik heel goed om eens lekker een paar huilbuitjes te plengen, is de spanning er een beetje af. Heel veel succes ermee hoor. En als je het een beetje troost mag geven: zelfs na 19 jaar van hopen en wachten kan het nog gebeuren, zie mijn banner. Maar ik snap best dat dat slechts een zeer schrale troost is als je eigen handen nog steeds leeg zijn...
hoi jose, ik kan me je dip goed voorstellen. Ook ik liep in het ziekenhuis (geen PCO maar wel hormonen om eisprong op te wekken). Na 7 rondes in de MMM zijn we zwanger geraakt! In totaal zijn we bijna 2 jaar bezig geweest, en ik vond het ook hopeloos af en toe. Mij persoonlijk heeft het me enigszins gerustgesteld toen ik het eerste jaar ben "vergeten" en opnieuw ben gaan tellen vanaf januari (toen ik met de medicijnen begon en we dus pas echt "kans" hadden). Ik hoop voor jou dat je geduld niet zo lang meer op de proef wordt gesteld. Heel knap hoor, dat je 10 kilo bent afgevallen! succes er mee!