We hebben een aardig grote tuin. Nu hebben we precies in het midden een schuur staan. Ik erger (of is het nu irriteer?) me er erg aan dat die daar staat. We hebben erachter ook nog een stuk tuin. Nu zitten we eraan te denken hem weg te halen. Alleen waar laten we dan de fietsen en het tuingereedschap? Wat hebben jullie in de tuin? Het hout van de andere schuur is ws niet te gebruiken voor een overkapping/schuurtje.
Mja wij hebben na veel wikken en wegen.. Gekozen voor deze: Keter Apex 8x6 Kunststof berging? Bestel nu bij wehkamp.nl Staat in een hoekje achterin de tuin. Lekker onopvallend met genoeg bergruimte. Naast de schuur hebben we een mooi terrasje met plantenbakken gemaakt en ik moet zeggen.. Het ziet er super uit
Zoveel budget is er hier niet helaas Maar de fietsen zouden daar ook niet in kunnen als ik dat zo zie.
Ik vraag me ook af of we een afdak kunnen maken maar dan zit je met het gereedschap natuurlijk dat gaat roesten? Of doet iemand dat zo wel?
Mja ze zijn in diverse maten hè.... Wij vonden het ook duur maar het is dan wel weer onderhoudsvrij. Wat je met een overkapping kan doen.. Is gewoon zo'n opbergkist onder de overkapping zetten. Dan zit je gereedschap en evt andere spullen droog opgeborgen. Nadeel is dat je wel tegen al je spullen aan zit te kijken.
Dat is natuurlijk een idee zo'n kist. Alleen de fietsen in zicht in principe vind ik nog niet zo erg.
Nieuwe schuur laten metselen door een kennis op het einde van de tuin ipv nu het midden? Ik zou mijn schuur niet kunnen missen hoor In de winter staat daar tuinmeubilair in, altijd een extra koelkast en vriezer, fietsen, speelgoed vd kleine, ladder, tuinspullen,verfspullen en gereedschap, enz
Hier is het vaak een opslagplaats voor rommel haha Zou zo niemand weten die handig genoeg is om wat te metselen. Misschien dat er iets in elkaar geknutseld zou kunnen worden. pfff lastig nog. Wil dat ding zo graag weg hebben maar lastig dat er een alternatief moet komen.
Anders wachten tot je financieel wat beter zit met de schuur wegdoen en een nieuwe plaatsen? Als je er nu veel in hebt liggen zou ik hem niet zomaar afbreken voordat je iets anders hebt Alles onder een afdak leggen zou ik niet doen, denk dat je je daar dan erg aan gaat irriteren als je in de tuin zit Wat doet je man voor werk? Ooit kun je bijv diensten "ruilen" op bepaalde sites. bijv een schuur metselen tegen een verwarmingsketel hangen ofzo. Of rondvragen aan kennissen of ze niemand kennen doe het voor een klein prijsje doet. Op marktplaats kun je vaal de stenen wel gratis afhalen, enkel de cement en het mannetje die het komt maken kost je dan geld, en bijv een goedkoop golfplaten dak erop leggen
Het kan altijd irritanter: Wij hebben precies in het midden van onze tuin rechts op de foto een hele oude hurk WC staan (er zit zelfs nog een gat in de grond met houten deksel en WC rol houder in ). Wordt tegenwoordig gebruikt voor tuingereedschap (veel meer kunnen we er ook niet mee)...
Wij hebben links achter in de tuin een stenen schuur, we hebben daar zelf een overkapping gemaakt. Ideaal!
Echt waar! Wat grappig zeg. Kan je niet evt het gat dichtgooien? Als je de wc leuk vind kan je die nog verplaatsen. Ik vind het nl wel bijzonder zeg!
Is idd ook een goed idee alleen weet ik niet wanneer het dan wel mogelijk is. Ik ben een beetje zo als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het nu haha! erg he! Mijn man is drukker dus niet echt te ruilen met een klus helaas. We gaan nog even om ons heenkijken.Dank je wel voor de tip,. Stenen kunnen idd nog wel eens gratis zijn.