eeeeehm en jij neemt daar genoegen mee? No way dat mijn man dat zou zeggen. Ik ben toch geen dom vrouwtje. Lekker als je man wat overkomt ofzo... weet je helemaal niks. Ik ken een verhaal van een vrouwtje dat ook zo leefde. Bleek naderhand heel veel schulden te hebben zonder het te weten.
hmmm dat zou ook nog eens kunnen inderdaad...dat jullie in de schulden zitten maar dat jij dat niet weet..ik hoop het niet natuurlijk maar het is niet zo een rare gedachte
eeeehm serieuze vraag... waarom ben je godsnaam nog bij hem? Waarom laat jij je zo behandelen? Je man is een lul, zonder twijfelen. Maar jouw valt ook heel erg te verwijten dat je dit gewoon toelaat hoor.
dit is geen fake-account. was het maar om aandacht te trekken.. helaas zit het me echt dwars. aangiftes zijn al gedaan...
jeetje nou ik zou niet met zo een man kunnen leven maar als jij zelfs trouwplannen hebt dan denk ik zo dat jij het wel prima vind toch? want waarom wil je anders met hem trouwen? dit is iets wat jij zelf instant houd door er maar gewoon in mee te gaan , als je dit verandert wilt hebben moet hij dus inzien dat dit niet zo kan of je moet bij hem weg of je blijft gewoon zo verder leven, je hebt dit toch echt zelf in de hand lijkt me. sterkte ermee zal ik maar zeggen!
sorry meid... ik zit dit te lezen maar ik kan niks anders zeggen dat het toch echt je eigen schuld is. Niemand maar ook niemand die in een gezonde relatie zich zal er over peinzen bij een zo een vent te blijven. Als je een beter leven wilt voor jezelf ga je toch niet met deze vent trouwen? Sorry, bedoel het niet lullig, maar meer om je wakker te schudden. Je bent hardstikke gestoord dat je bij deze vent blijft. Heb je dan zo een laag zelfbeeld dat je denkt niet beter te kunnen krijgen? Alleen ben je beter af dan met die mongool. Hoe kan je in godsnaam nog respect voor hem opbrengen en met zo een kerel het bed delen.
Bijtjuh dat spijt me voor je dan. Maar de voorlopige aangifte voor 2012 kan je in elk geval nog tussentijds wijzigen. Dat het ik zelf ook moeten doen maar dan om een betere reden, salarisverhoging. Misschien is het een idee om de belastingdienst te bellen en te vragen wat ze voor je kunnen doen?
Ik heb het inderdaad over de belastingaangifte. Had niet in de gaten dat het ook anders opgevat zou kunnen worden! jaaropgave is nog niet binnen maar kun je zelf ook uitrekenen.
Huh, dat klinkt wel erg twijfelachtig hoor! Wij hebben ieder nog een eigen rekening dus daar kopen we dat soort dingen van. Daarnaast ook een gezamelijke rekening.
dat ze van hem houdt geloof ik wel, maar als er geen geld is voor zijn brood zal ik me echt niet in allerlei bochten wringen we kunnen ons hier wederom heel druk ommaken, net als verleden jaar, maar er veranderd toch niks. Bijtjuh gaat nu zelfs trouwen met een man waarmee ze zich ongelukkig voelt
Hier hebben we het ook opzich ook wel goed. We kijken wel naar wat we uitgeven maar het is niet zo dat we er heel erg op hoeven te letten. We gaan meestal 2x per jaar op vakantie, wonen in een leuk appartement en kopen regelmatig leuke dingen. Ook sparen we elke maand een ruim bedrag voor onze dochter en gaan we nu ook maar eens beginnen met sparen voor onszelf haha. Me man werkt wel 7 dagen per week en heeft 2x in de maand een zondag vrij..
Ik vind het verhaal van Bijtjuh zó bizar dat ik haast denk dat ze een trol is... Mocht het wèl waar zijn....meid zorg dat je zo snel mogelijk bij die verknipte vent weg bent. Bouw samen met je zoontje een leven op waarin je gelukkig kunt zijn en vooral ook trots op jezelf. Wil je nou werkelijk dat je zoontje moet opgroeien terwijl hij ziet hoe z'n vader met z'n moeder omgaat? Hij zal het snel genoeg door hebben hoor. En later als hij volwassen is zal hij totaal geen respect voor je hebben en zich zelfs van je afkeren omdat je hem willens en wetens zo'n rotjeugd hebt bezorgd. Wake up meid en geef jezelf een flinke schop onder je kont, als je het niet voor jezelf kan doe het dan voor je kind!!!