even een keer omgekeerd. wie heeft wel genoeg te besteden

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.182
    10.727
    113
    Wat vind je daar dan naar aan zogelukkig? Ik ben nu 17 weken, kind heeft nog geen naam en ik weet geen geslacht, en " hij/zij" vind ik ook irritant worden. Kort ik het af in spreektaal, en dan houd ik niet genoeg van mijn kind? Omdat ik voor een keer geen koosnaampje gebruik? Sorry hoor, maar dat snap ik niet. En ik vind het al helemaal niet te vergelijken met "dooie" over iemands kindje, onafhankelijk van mijn mening over jouw mening over foto's van overleden kinderen.

Maar goed, nu terug ontopic!

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Makkelijke reaktie, die 'langspeelplaat'. Ik zie hem regelmatig voorbijkomen wanneer men geen zinnig antwoord kan geven.

Ik denk dat het wel goed zal gaan komen tussen Made in USA en haar baby. Zodra 'ie' er eenmaal is zal 'ie' heus wel een naam krijgen, en daarmee aangesproken gaan worden. Ik ga er in elk geval niet vanuit dat 'ie' er een trauma aan over gaat houden. Dus waarom zou jij er wakker van liggen?

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat de f is jouw probleem?:x
    Ik heb nog nooit dat woord gebruikt, check it.
    Ik heb destijds meermaals mijn excuus aangeboden en heb tot in den treure uitgelegd hoe dat was bedoeld, ja, ik schrok toen ik zonder aankondiging een foto van een dode baby onder ogen kreeg. Nou goed?
    Dus je moet nu kappen zus! Doe het anders in pb, dit gaat nergens over en is way off-topic.

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Sorry, ik lees dit net pas, na mijn vorige reaktie.

Kun je a.u.b. een beetje normaal doen? Ik heb er 5 jaar over gedaan een kind te mogen krijgen, heb 4 miskramen moeten doorstaan.
    Ik ben echter nooit mijn inlevingsvermogen kwijtgeraakt, en probeer me altijd in de schoenen van een ander te verplaatsen vóórdat ik commentaar geef.

Kun je dat misschien zelf ook eens proberen? Je komt op mij namelijk enorm verbitterd over. Zal wel aan mij liggen hoor, maar misschien is het een tip?

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

weet niet waar jij het leest dat ik haar iets zou toewensen?

ik probeer alleen uit te leggen dat wat zei voor ogen heeft niet rieel is.
    maar dat komt pas als het kindje is geboren. dan zal ze waarschijnlijk ook wel terug komen op het feit 4 maanden thuis zitten terug komen ;)

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Hallo? Je noemt mij een langspeelplaat, ik geef daar een weerwoord op en dan reageer je zó?

Sorry, maar je bent mij nu even kwijt...

7. LittleMonsters

omg krijg in ene een dejavu met gisteravond..

8. zogelukkig

Nee tante; JIJ moet normaal doen! Ben je besodemieterd!:$

Waar haal je het vandaan om zomaar uit het niets ouwe koeien die compleet off-topic zijn erbij te halen? Vind je dat leuk?

Ik beschik 'toevallig' over een heel groot inlevend en meelevend vermogen, JIJ bent een en al bitterheid!!

9. zogelukkig

Sorry, zeg je nu sorry? Goed zo, het was nl. echt een domme zet van je om die 'dooie baby-opmerking' erin te gooien! Ben daar destijds voor door het stof gegaan, maar kennelijk doen excuses jou niks en vind je het lekker om nog even na te trappen. Wat dacht je; dat ik daar niet op zou ageren? Wrong!

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Zo kwam het op mij wel over.. wat waarschijnlijk wel zal gebeuren..
    Maar goed, dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben dan, mijn excuses.

11. LittleMonsters

denk dat het tijd is om te gaan slapen dames ;)

morgen weer fris en fruitig op.

12. LittleMonsters

je ontkomt er niet aan ook.door de groei van de darmpjes de 1 heeft er iets meer last van als het andere kindje.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.182
    10.727
    113
    Nou zeg dames, waar GAAT dit over? Zullen we weer normaal doen? Lange tenen worden koud in dit weer, stop ze lekker terug in die warme sokken.

Missnuke, zullen we er over een maandje of 9 op terugkomen ;) ?

Ik heb ook het idee dat een losse opmerking van mij een volledig eigen leven is gaan leiden, dat is echt niet mijn bedoeling geweest!

Terug ontopic pleeeease?

14. Papaver

Papaver Niet meer actief

Nee hoor, bitter ben ik allerminst. Totaal geen reden voor.

Geen idee waarom je de behoefte hebt me 'tante' te noemen, het zal wel kleinerend bedoeld zijn, maar het doet me weinig.

Helaas ben ik iemand met een goed geheugen. Daardoor kan ik me oude posts/topics vaak goed herinneren. Dat betekent dat ik iemand's uitspraken vaak redelijk kan relativeren. Meestal op een humoristische manier, maar bij jou kan ik er helaas geen grappige draai aan geven. Sorry hoor.

15. LittleMonsters

wacht maar tot al die heerlijke hormonen komen opspelen hihi.
    dan sta je elke sok te strijken :D

16. zogelukkig

Lijkt me een bon plan!

Heb de mods verzocht dit topic op te schonen.

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Waarom? :(

18. Papaver

Papaver Niet meer actief

I'm in!

Clean us up ;)

Welterusten.

19. zogelukkig

Idd, haha!

Ik strijk nooit en heb toen ook elke spuuglap staan strijken.
    Na de bevalling nooit geen tijd meer voor gehad overigens.

20. LittleMonsters

ja precies nou hier zijn die hormonen blijven hangen denk ik:(:(

Deel Deze Pagina