Hahaha, ik zie dat je in Azië woont? Waar ergens? Valt daar iets te shoppen? Wat zoal? Of is dat The place to be??
nikki@ een miljoen maar? ik noem op. aston martin voor mij ( boodschappen wagentje) ferrari voor mn vent de tuin moet hier nog geheel aangelegd worden de nieuwe collectie van f dl b zit ook veel moois tussen moet nog volop voorjaarskleding vakantietje ( of 2,3,4) kindjes nieuwe kleding vooruit vent krijgt een nieuwe werkbroek moet nog 2 kroonluchters voor in de hal mwahhhhhhh ben ik er al?
Jij bent echt heel erg! En die laarzen, tja.... het kost wat, maar dan heb je ook wat. Je doet er toch ook weer jaren mee?!
hahaha ja meer heeft ie toch niet nodig? hij is toch altijd aant werk. hij heeft goeie spijkerbroeken meer dan ik en nooit aan. nou vooruit. kan ie ook nog een nieuwe werktrui krijgen. maar dan kan t wel hoor
Gewoon doen meid, je hebt er weer lang plezier van! Maar idd nie gezond, Fred himself zal ook wel genoeg te besteden hebben denk ik zo....
Ik laat wel wat verschepen, heb ik voor morgen tenminste een leuk boodschappenlijstje. Wat kleur had u uw boodschappenwagentje gewild?
Je kan hier letterlijk shoppen totdat je erbij neervalt. Er zitten hier meer LV winkels, om maar wat te noemen, dan in Parijs zelf.