Heb ik dit btw niet al eens eerder gelezen? Dan is er toch niks veranderd en vind je het allemaal wel best zo?!
Ja wat Amfy zegt.. Als hij al zo liefdeloos is door het geld van jouw schoenen terug te vragen terwijl jij niet werkt, waarom niet hetzelfde doen en geld vragen voor je diensten. Jullie relatie is in mijn ogen toch al niet echt liefhebbend te noemen.
Jurk heb ik gekocht in de opruiming, sieraden van de kijkshop voor 15 euro, schoenen in de opruiming voor 35 euro, torselet 2e-hands.. en ik betaal inderdaad zijn ring en hij de mijne. Boeket trouwens ook zelf betaald (maak hem zelf van zijdebloemen), kapper en visagist ook zelf.. dit doe ik van de heffingskorting die ik krijg.. wat niet erg veel is. toen we gingen samenwonen 1,5 jaar geleden en ik nog werkte ging al mijn geld er ook door. verdiende 500 euro, daarvan ging al 300 naar de boodschappen, 50 naar de zorgverzekering (restant na aftrek zorgtoeslag), 10 euro beltegoed, en de rest ging naar de inrichting van het huis. dus sparen was er ook niet bij. we hebben ook 2 honden die jaarlijks ingeënt moeten worden en getrimd, dat betaalde ik destijds ook altijd.. nu hij het betaald gaan ze gelijk een stuk minder naar de trimsalon.. bah het hele huis zit onder de haren. ik kan ook niet zelf een afspraak maken aangezien ik niet weet wanneer hij thuis is of vrij kan nemen van z'n werk..
ja sorry maar een man als die zo doet ziet je niet als gelijkwaardige maar als voetveeg. eenhuishoudster kinder nanny met een bij functie als hoer sorry dat ik het zo zeg maar zo zou ik me voelen
Bijtje..waar woon je? Ik wil je door elkaar komen schudden! Zonder gekheid: jij bent degene die dit in stand houdt. Als JIJ niet gaat optreden, laat hij het voor wat het is. Als zelfs je trouwerij op gescheiden voet gaat; dan heb je daar meteen je uitkomst. Voila.
blijkbaar is er ooit eens een topic hierover geweest inderdaad want iemand anders herkende haar verhaal ook al. maar meid kom op zeg!!! het is niet 1 vrouw die tegen je zegt dat dit niet normaal is het zijn er tientallen, honderden mischien wel. gaat er dan bij jou geen belletje rinkelen van hey er klopt iets echt niet? mischien een rare vraag..maar weten jouw ouders dat jouw man jou zo behandeld? ik kan me niet voorstellen dat zij hem dan als de ideale schoonzoon zien. en waarom krijgt hij de toeslagen en jij niet>? niet dat het bedoeld is om zelf te gebruiken maar waarom mag jij ze niet op je rekening gestort krijgen? in zijn ogen ben je zeer zeker niets meer dan een oppas en schoonmaakster, dus haal dat bord voor je kop weg, oogkleppen af en laat deze ongein afgelopen zijn. je ouders hebben je niet grootgebracht om iemands deurmat te zijn. laat niet zo over je heen lopen, trek je mond open en zeg wat je wilt.eist en verwacht
Ik zeg er iedere dag iets van maar hij negeert het.. of hij begint geirriteerd te doen omdat hij vindt dat ik zeur. Ik kan oneindig door blijven gaan, het lijkt er op dat het niet doordringt. Ik heb hier weinig familie en vriendinnen, dit forum is een echte uitlaatklep voor me. Ik ben blij dat jullie eerlijk jullie mening geven. Ik wilde laatst graag een dagje weg, gewoon even genieten, een dagje winkelen in oberhausen. 3x gepland, en ik heb het 3x afgezegd. Winkelen zonder een cent is namelijk niet bepaald leuk. Uiteindelijk vond hij dat we er wel echt aan toe waren en zijn we gegaan. Nou we zijn geen dameswinkel in geweest hoor! enkel voor hem.. was erg gezellig! uhum... vooral de terugweg.. amper een woord gezegd.
Echt, sorry hoor, maar dit KAN gewoon echt niet. Hij krijgt bakken met geld, en jij staat te prutsen met sieraden van de kijkshop? Dit is serieus hoe je je "mooiste dag" van je leven wilt gaan doen? WAKKER WORDEN ... !!! Ik wordt er echt plaatsvervangend boos van. Op hem, maar ook vooral op jou, omdat jij dit als normaal beschouwd. :x:x Je denkt nog wel dat je de deur uitmag zodra je getrouwd bent? Want ik krijg bijna het idee dat dan je enige recht het aanrecht is en dat je nog toestmeming moet gaan vragen als je naar de winkel moet
Ik heb nu tot hier gelezen, dus weet niet wat er allemaal gezegd is. Ik zou hier persoonlijk heel zenuwachtig van worden, je hebt dus geen idee hoe je er voor staat op financieel vlak... Hebben jullie ook geen budget voor boodschappen etc afgesproken? Ik zou zeggen dat het hoog tijd wordt dat je je in de financieen gaat verdiepen en je niet af laat schepen met dat soort antwoorden. Daarbij hebben jullie de afspraak gemaakt dat jij thuis blijft voor de kinderen zodat hij in staat is fulltime te werken. Daar hoort bij dat zijn geld dan dus ook jouw geld is... Dan moet er ook een normaal budget worden afgesproken en als dat niet voldoende is dan moet jij niet je hand hoeven ophouden...
Sorry hoor, maar ik zou nog een goed nadenken of je wel echt wil trouwen met hem! Dit verdient geen enkele vrouw om zo behandelt te worden, want hij behandelt je alsof je niks bent! Walgelijk gewoon!
Ik weet niet wat hij verdiend maar als we het over die heffingskorting hebben. Mijn (ex)man verdiend zo 1300 en ik dus niks. Ik krijg elk jaar 2200 euro omdat ik niet werk. Volgens mij pikt hij al jou geld in hoor, en geeft ie jou 100 om je stil te houden.....Ik zal de papieren maar eens flink gaan nakijken want hij houdt volgens mij meer achter dan je denkt! En over trouwen me man heeft alles maar dan ook alles betaald destijds. Jurk kapper enz enz......Ook al mijn hobby's, mijn kleding, en dagjes weg en zo kan ik nog wel doorgaan maar hij heeft nog NOOIT geld terug gevraagd....ik zou zo echt niet kunnen leven. Niet dat ik van me man afhankelijk was maar ik mocht pakken wat ik wou....omdat het ONS geld was en niet alleen zijn!
ik kan me ook iets herinneren maar dat ik toch al een behoorlijke tijd geleden.. vind het heel erg voor je maar kies je er ook niet een beetje zelf voor? als ik zon man had gehad dan had hij allang een dikke schop onder zijn hol gehad..
seks krijgt hij de laatste tijd amper hoor ik heb er helemaal geen zin in en daar baalt hij flink van!
laatst tijdens een ruzie kon ik me niet inhouden en haalde een keer uit, nou ik kreeg direct een klap terug! dat vergeet ik ook niet snel weer, ben er lang boos over geweest!
Wat houdt je tegen om bij hem weg te gaan? Voel je echt liefde voor hem? Of ben je bang voor het onbekende, er alleen voor te staan?