Dag allemaal, Inmiddels alweer dik anderhalf jaar geleden hebben mijn vriend en ik besloten dat we samen een kindje willen. Na een half jaar oefenen was het zover, zwanger ! Wat was dat spannend ! Jammer genoeg werden we een paar weken later heel ruw van onze roze wolk gestoten. Miskraam, gecurreteerd en meteen weer aan de slag. Meteen weer raak, weer miskraam. Dit keer op de natuurlijk manier. Na een aantal onderzoeken het ziekenhuis zijn we officieel 'gezond' verklaard en mogen we het dus weer gaan proberen. Het is volgende maand 1 jaar geleden, sinds de eerste miskraam. Ik kan het me nog herinneren als de dag van gisteren. Inmiddels zijn we weer zo'n 3 maanden weer aan het 'proberen'. Oefenen wil ik het niet meer noemen, we weten dat we het kunnen. Ook al zal ik wat er gebeurd is nooit meer vergeten, het is leuk om weer met het 'zwanger worden' bezig te zijn. De roze wolk is beduidend minder, maar dat geeft niet. We blijven positief. Inmiddels is mijn NOD aangebroken en zit ik elk pijntje in de gaten te houden. Ik weet dat ik beter nog even geduld kan hebben. Ik heb al eens twee keer eerder een negatieve test gehad, die later toch positief bleek! Hoe ik het aan ga pakken, mocht ik weer zwanger zijn, ik weet het niet. 1 dag tegelijk, denk ik. En even niet meer naar miskramen.nl. Dit forum ziet er al een stuk vrolijker uit. Wie weet helpt het... Goed, dit was mijn verhaal. Groetjes, Siep
welkom & succes met nog een keer zwanger worden. je hebt het trouwens mooi verteld in je korte verhaaltje ! ^^
welkom hier en tja zoals op elk forum zijn er leuke en minder leuke reactie´s. Maar over het algemeen erg leuk hier.
Welkom hier, jammer dat je 2 miskramen hebt gekregen, mijn miskraam is ook alweer bijna een jaar geleden. We hebben hier ook een vlindergedeelte en miskraamgedeelte maar gelukkig ook leukere gedeeltes, vind het zelf wel fijn!! Hopelijk mag je snel weer zwanger worden van dit keer een gezond wondertje! Succes