Is iemand hier vorig jaar geweest en is dit leuk??? Had zo graag naar de vervroegde 9 maanden beurs willen gaan, maar helaas komt die er pas in 2013 En 23 Jan uitgerekend en zie het niet zitten een maand later te schuivelen over de 9 maanden beurs Dus nu opzoek naar een andere beurs om heen te gaan en kwam deze tegen. Deze is eind September dus ook mooie tijd om te gaan! van Zwanger tot Dreumes | Evenementenhal Hardenberg Of weet iemand nog een andere leuke beurs?
Ik lees net dat de 2e 9 maandenbeurs dit jaar nog niet gehouden wordt. Waarschijnlijk pas volgend jaar. Jammer.
Yep dat bedoelde ik ook, de vervroegde die dit jaar zou komen is verplaatst naar 2013!! Vind het zooooo jammer!!!
2 jaar terug in hardenberg geweest eoen was het eens maar nooit meer voor mij, weet niet of het vorig jaar beter was maar 2 jaar terug vond ik het echt een tegenvaller
Oooo ik vond het ook zo fijn om halverwege naar de 9 maanden beurs te gaan, maar nee hoor. Balen!! Ik ben zelf nog nooit naar Hardenberg geweest, ik weet wel dat ik de jonge gezinnen beurs niks vond. Volgens mij lijkt 'ie een beetje erop? Wellicht wat groter.
Jonge gezinnenbeurs vind ik dus echtwel erg leuk, maar helaas is die niet meer. Maar Hardenberg is echt veel kleiner dan dat, waren toen met 2 uur weer buiten en dat terwijl weolk nog ruim eenhalf uur hebben gezeten om wta te drinken, dus datvond ik egr jammer.
Wij zijn vorig jaar naar Hardenberg geweest en was zonde van ons geld achteraf. De aanbiedingen vond ik eigenlijk ook geen aanbiedingen....
Ik vond Hardenberg "wel leuk", maar vooral omdat ik er dicht bij woon. Zou niet langer dan een uur ervoor gaan rijden. Is erg klein idd
Hardenberg is leuk als je er vlakbij woont en vrijkaarten hebt. Maar zou er niet een eind voor gaan rijden...
Dank jullie! Hardenberg zal rond een uur zitten voor ons om heen te gaan. Dus zeker iets om over na te denken of we het wel moeten gaan doen Zijn er nog andere leuke beurzen wat wel aanraders zijn??