Mensen die je altijd willen overtreffen..

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Bah, walgelijk... Wat haat ik die mensen zeg... En laat er nu net een sinds kort heel dichtbij staan... Word er letterlijk gest**rd van... Waarom willen sommige mensen altijd beter zijn dan de rest? Weet gewoon niet meer hoe ik ermee om moet gaan!

#moest er even uit..:):x

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hoe bedoel je dat? In de zin van "mijn kind is beter dan de jouwe", of in de zin van "welke ziekte jij ook hebt gehad, ik heb het 10x erger gehad?"

Heel irritant!!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Mensen die dat doen zijn vaak erg onzeker en proberen zich op die manier op te trekken. Niet boos om worden maar medelijden mee hebben want het is gewoon zielig als je zo moet doen om je wat waard te voelen..

4. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreselijk!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nou meer achterbaks,

Tegen mijn man zeggen; als je mijn man was dan zou ik elke dag voor je koken (ik kook momenteel niet want kan niet tegen de geuren)

Ik ga elke dag werken, mijn man is geen bank (ik studeer en werk ernaast niet)

En dat soort opmerkingen continuuuuuuuuuu

(Misschien zijn het wel me hormonen, dat kan ook natuurlijk.. Dat ik me daarom zwaar irriteer haha)

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Misschien is dat het wel ja

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Volgens mij probeert iemand je vent te versieren :D Ik zou hardop zeggen: nou, wat let je? Versier hem, duik ermee het bed in en als het je lukt, mag je hem houden! Voor de rest ben ik wel klaar met je uitspraken ;) Maar goed, dat is natuurlijk wel situatiegebonden. Ik kan me voorstellen dat als - wanneer dit soort uitspraken gedurende de avond over een langere periode worden geuit - je minder adrem bent.

Toch zou ik er wel wat van zeggen en erop inhaken. Kom nou! Dat heeft mijn inziens niets met hormonen te maken, dat is gewoon asociaal gedrag :)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

:D:p:)

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Gewoon jaloezie denk ik!

10. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Heel herkenbaar! Zo vervelend.

11. Nati

Nati Niet meer actief

Dit dus. Niks van aantrekken, het zegt meer over die mensen dan over jou! ;)

12. tuc

tuc Niet meer actief

O niet dat iemand mijn man probeert te versieren maar wel dat: o jij werkt niet...en teert dus op zijn zak..o nee dat zou ik nooit doen.

grr fijn voor jou..moven nou.

13. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Zo, heb je mijn nicht ontmoet? :D

Die doet ook zo. Is zelfs hals over kop getrouwd zodat ze eerst was... En toen wij zeiden dat we voor een kindje wouden gaan was ze ook opeens zwanger.. Ik negeer het gewoon. Maak mijn keuzes niet omdat iemand anders anders eerst is...

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ga het ook maar negeren..

Ik maakte steeds opmerkingen erop van O jij bent superwoman etc haha maar negeren is misschien toch wel beter. Ook al haalt ze letterlijk het bloed onder me nagels vandaan

Deel Deze Pagina