even een klein vraagje over brabbelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door frummelk, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Alledrie mijn kinderen begonnen pas veel later met brabbelen (maand of 6) en nu kletsen de oudste twee mij de oren van het hoofd en brabbelt en gilt de jongste de ene dag veel en de andere dag weinig.

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Oh nou dat deed dochter ook niet hoor en ze heeft ook nooit zo hard geschaterd zoals sommige baby's dat kunnen.
    Ik vond het weleens jammer, maar heb me er nooit zorgen om gemaakt.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Geluiden maken kon hij wel met 3 maanden maar echt brabbelen doet hij nu echt met 7 maanden. Hoor hem nu ook lekker in bed kletsen/brabbelen tegen zijn knuffel of zichzelf.

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Onze Thijs maakte wel geluidjes met 3 maanden, maar dat was mee kirren en schreeuwen, dus meer ontdekken dat er geluid uit kon komen, maar dat was de ene dag wel en de andere dag niet, echt brabbelen, is met een maand of 6 rustig aan begonnen, en nu brabbelt hij de oren van mijn kop hahaha

Als je kindje blij en content oogt, niet druk maken, dan komt het vanzelf goed, de een begint met "praten" en de ander begint met de "motoriek" en uiteindelijk ontwikkelen bijna alle kindjes alles.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier wordt heel veel gebrabbelt maar ik denk dat het ene kindje meer bezig is met brabbelen en t andere kindje weer met iets anders. Zo ontwikkelem ze zich allemaal anders ( de een kan eerder dit en de ander eerder dat) maar dat haalt zichzelf allemaal wel in....

6. Gelukkig11

Gelukkig11 Niet meer actief

Met 3 maanden hier 0,0 gebrabbel hier (wel wat geluidjes/gekir). Ik geloof dat hij pas met 5/6 maanden een beetje ging brabbelen en nu ruim 10 maanden heel wat meer gebrabbel en af en toe een mama, maar dat kan ook zijn dat ik dat wil horen :)

Deel Deze Pagina