Hallo iedereen, Wij hebben een zoontje van 14 maanden die sinds januari last heeft van z'n oortjes. Heeft 2 oorontstekingen gehad en heeft daarvoor kuurtjes gehad maar die zijn niet (goed) aangeslagen. Door de HA doorverwezen naar z'huis maar volgens de arts was alles schoon en zag het er goed uit :S. Dus voor niks naar het z'huis! Maar nu is het weer even zo'n drama als een paar weken terug: huilen (>>krijsen), niet slapen, naar z'n oren grijpen.. paracetamol en verdoving in z'n oortjes gegeven en nog niet willen slapen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Wat kun je hier nog aan doen? Moet ik nu weer naar de huisarts? Voel me van lieverlee wel een zeurpietje.. Hij is echt ontroostbaar.. Groetjes
ik heb er geen ervaring mee maar ik zou zeker terug gaan naar je ha, mama`s hebben het meestal wel bij het goede eind.
Hier ook geen ervaring maar als hij continue huilt en krijst van de pijn zou ik ook terug gaan naar de ha. Vind dat ook zeker niet zeuren hoor!
Ik zou ook zeker terug gaan!!! Er zit iets niet lekker bij je ventje en al zouden ze me wel een zeiktrut vinden, ik zou net zolang terug gaan tot mijn mannetje zich weer lekker voelt!!! Succes meid met je mannetje!!!
Zou idd weer naar de ha gaan hoor!! Misschien was het net even rustig in zijn oren toen je in het zhuis was.
@mugje en anderen: ja dat was wel zo, ik was op een dinsdag nog bij ha geweest en die zei dat het erg rood zag en dat er vocht zat. Kom ik donderdag in z'huis, is er niks te zien! Gisteravond verdoving en zetpil uiteindelijk rustig geworden.. maar hij was toen wel beneden en spelen dat ie deed. Dan vraag je je af: zijn dit nou echt z'n oren??? Pff lastig dat hij niet kan praten! Zou stukken makkelijker zijn haha..