Ik heb een ovulatie test van clearblue en als ik dat staafje in dat apparaatje doet en heb die test gedaan dan haal ik hem er uit en staan er op dat witte vlakje van dat staafje 2 streepjes wat moet dat voor stellen vorige x stond er telkens maar 1 wie kan mij helpen? groetjes daan
moet je test streep niet even sterk van kleur zijn als bij de controlle streep ? was bij mij teminste zo....ik had die van predictor...
dat weet ik niet staat er niet bij bij de gebruiksaanwijzing dus ja ik snap het ook voor de rest niet hoor op dat apparaatje zelf heb je of een rondje dan ben je niet vruchtbaar of een smiley en dan ben je het wel maar je moet er natuurlijk een staafje in doen en daar stonden die 2 streepjes op toen ik klaar was met testen
sorry dan weet ik het echt niet....ik heb die van cb nooit gebruikt......hoop voor je dat het een smile is...
Je hebt toch wel dat staafje erin gedaan, geplast en gewacht op de uitslag van het rondje of smilie? Want zo werkt het bij clearblue. Ik heb altijd clearblue. Als er 2 strepen staan en degene het meest dichtbij de roze dop donker en dik is dan heb je nu je LH piek bereikt.
Was het een rondje of een smiley? Bij 2 dunne/lichte streepjes heb je nog een rondje, maar dan wordt het morgen een smiley. Je kunt dus alvast gaan klussen.
hier staat bij mijn banner dat ik vandaag erg vruchtbaar ben maar ik had geen smiley op me dingetje staan heb gister en eergister ook al getest
Zelf gebruik ik ook de cb testen met het rondje/smiley. In de beschrijving staat duidelijk dat je niet naar de streepjes op het staafje moet kijken wanneer je deze uit de tester haalt. Je moet je duidelijk richten op het rondje of de smiley. Hoop dat je zo een beetje duidelijkheid hebt? Liefs, Miranda
Hahaha, zie nu dat de banner zegt dat het mijn meest vruchtbare dag is. Mijn ovulatietest denkt daar anders over.......... Gewoon nog ff wachten op mijn eitje... zucht.
Nog even doortesten dan komt die smilie vanzelf als het goed is. Op mijn 26 dagen komt ie ook pas op dag 14.