Hoi hoi, even een vraagje, zijn er hier ook dames die een aantal dagen voor de nod getest hebben en zwanger bleken te zijn? Zo ja, hoeveel dagen en met welke test.... groetjes sandy
hoi sandy ikke niet; maar k wil je even waarschuwen dat vrij veel meiden met een positieve test voor de NOD uiteindelijk alsnog ongesteld worden en dat je dus ook te vroeg kunt juichen/ teleurgesteld wordt... daarover is hier al best veel geschreven (zoekfunctie) succes met zwanger worden en ik hoop voor je dat het gauw gebeurt! groetjes sanneke
3 dagen voor NOD met matcare dipstick positief getest. Maar het is een afrader want je zit gigantisch in spanning. Je kunt beter tot je nod wachten..
Ik ben het helemaal met je eens...je kan VOOR je NOD positief testen...maar daarna kan het zijn dat je eitje wordt " afgestoten" en dat je dan alsnog ongesteld wordt...(dus een mini-miskraampje) en ik denk dat het dan veeeel harder aankomt...om die reden zou ik dus nooit voor me NOD testen..
Ik heb 4 dagen voor mijn NOD getest met Matcare... Als je positief test is het streepje heeeeeeeel licht....dat maakt je al onzeker....je gaat daarna nog 20x een test doen (tenminste ikke wel) en je leeft naar het moment dat je ongie zou moeten worden omdat je bang bent dat je t alsnog word... Ik doe t in ieder geval niet meer.... Succes meid!