even een korte domme vraag tussendoor!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna123, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi!

Ik snap even iets niet...:(

Ik ben nu dus ruim 9 weken zwanger...MAAR...zit ik nu dan in mijn 9e week of de 10e week?

x

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Van 0 tot 1 week zit je in je eerste week.
    van 1 tot 2 weken zit je in je tweede week.
    Enzovoort.
    Nu zit je dus in je 10e week.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ok! Had nm een discussie hierover laatst...en daardoor ging ik helemaal twijfelen! Bedankt voor je antwoord!

x

4. Seth

Seth Niet meer actief

jip klopt....
    en zo dom is het niet hoor..... vergissen veel zich in!

5. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Dus ik zit nu in 31ste week? Want vanaf Zaterdagen gaat bij mij pas de week verder..

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Domme vragen bestaan niet he ;)

Maar je zit dan idd in je 10de week..

Gefeliciteerd nog trouwens!

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Volgens mij zit ik nu dan ook mn zwangerschapsboek verkeerd in te vullen..loop dan een week achter volgens mij...shit..even kijken hoor!

x

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je bent 9 weken zwanger maar zit in je 10e zwangerschapsweek. Eigenlijk hetzelfde als dat je bijvoorbeeld 25 jaar bent, je in je 26e levensjaar zit.

Is geen stomme vraag want is nogal verwarrend. Ik snap ook niet wie dat ooit bedacht heeft en waarom hahaha

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihihi hierin vergiste ik me ook tijdens mijn eerste zwangerschap steeds in! Best verwarrend hoor, dus totaal geen gekke vraag!

Ik ben donderdag 14 weken zwanger, maar zit dan in mijn 15e zwangerschapsweek.

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hmmm...dus in mijn zwangerschapsdagboek zou ik nu moeten schrijven bij week 10....Verdorie...heb ik verkeerd zitten schrijven!Wat een gedoe zeg...

x

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

dit had ik dus ook met mijn eerste zwangerschap! (beginnersfout hahaha) ik heb toen maar een nieuwe gekocht en alles overgeschreven..... :D

12. Emmely

Emmely Niet meer actief

Nou deze vraag hield mij vandaag ook bezig, bedankt voor de antwoorden en voor het geopende topic ;)

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hihi ben allang blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die twijfelde over hoe het nu precies zat!;)
    Ik ga mn zw. dagboek gewoon een beetje veranderen...had gelukkig niet de data erbij gezet omdat ik steeds al twijfelde!

x

Deel Deze Pagina