Hoi meiden, Ik heb gisteren positief getest, en nou had ik een tijd geleden al met mn moeder afgesproken om een lang weekend daarheen te komen. (wonen in het buitenland) Meestal als ik daarheen ga gaan mn moeder en ik lekker shoppen en uiteten, en lekker een wijntje (lees, veel wijntjes) doen in "onze stamkroeg" Maar ja, dat kan nu niet en morgen ga er erheen. Dus hebben mijn man en ik afgesproken om het mijn ouders alvast te vertellen, want als ik op zo'n funweekend aan de appelsap ga, gaat mijn moeder natuurlijk direct vragen of ik zwanger ben en ik wil er niet om liegen. Maar weten jullie een grappige manier om het te laten doorschemeren? Ik wil het wel op een beetje een leuke manier vertellen, heb alleen geen tijd gehad om een leuk gedicht met ehbo-doos (eerste hulp bij oppassen) te maken, zoals bij de eerste.. Bedankt alvast!!!
Ik had je in een ander topic net al gefeliciteerd met je zwangerschap, bij deze nogmaals ! Misschien leuk om gewoon naar jullie kroeg te gaan, en dat jij dan aan de bar de bestelling doet. Twee feestelijke cocktails, waarvan eentje alcoholvrij, en dan in die van haar iets leuks wat met babies te maken heeft in de cocktail laten zetten (wat je snel uit je handtas tovert aan de bar, prikker met een speentje eraan ofzo). Veel plezier met vertellen!
Oh ja dat is wel een leuk idee Miffy! En bedankt voor de felicitaties, ik kan het nog niet echt geloven, ik had ook zo het gevoel dat het niet raak zou zijn, terwijl ik het bij mn dochter gewoon "wist"