Seks op uitgerekende dag...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Nou maak ik me toch een beetje druk, eigenlijk de reden dat mijn vriend en ik tijdens de zwangerschap sowieso niet zo vaak sex hadden:), omdat ik me teveel zorgen maakte omdat ik vanaf vroeg in de zwangerschap harde buiken had.

Maar goed, nu dacht ik laten we eens gek doen, vandaag ben ik uitgerekend dus vanmorgen gaan wandelen zo'n 15 minuten, daarna even flink gesext, en nu lees ik plots ergens dat sommige artsen het echt afraden in de laatste maand. SHIT:(, dat had ik niet op tijd gelezen! Ik wist dat niet, i.v.m. infectiegevaar.

Is dit nou echt zo gevaarlijk? Want hij is dus wel gewoon in mij klaargekomen omdat zijn nicht (die vroedvrouw is) had gezegd dat er in het sperma iets zit wat de baarmoedermond laat verstrijken...

het vervelende is, zo graag als ik eerst zijn sperma eerst in me wou houden (9 maanden geleden toen ik op mijn kop ging staan:p) probeerde ik mezelf nu dus schoon te maken, maar dat spul blijft er maar uit komen, jeetje zeg! Hoe zorg ik dan dat ik zo snel mogelijk weer schoon ben daar onder en dat infectiegevaar voorkom als mijn vliezen breken, douchen heeft niet geholpen want daarna kwam er weer een lading uit:)

any tips?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

pff geen idee eigenlijk Succes! denk dat het weinig zin heeft om het eruit proberen te hale.. komt vast goed!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

kan helemaal geen kwaad joh, wij hebben het ook tot 1 dag voor de bevalling gedaan en die laatste maand sowieso echt wel meer dan één keer. als het kwaad zou kunnen had je vlos dat wel gezegd, maar ik heb het serieus nog nooit gehoord.

4. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.357
    273
    83
    Vrouw
    Eerlijk gezegd heb ik hiervan nog nooit gehoord. Ik weet wel dat sex een bevalling op kán wekken. Ik kan me zo voorstellen dat als je vliezen gebroken zijn je geen sex mag hebben, net zoals je niet in bad mag gaan vanwege infectiegevaar. Ik vind het een vreemd verhaal, een maand lang geen sex. Maar misschien zit ik wel helemaal mis?

Weet je trouwens zeker dat het misschien niet vruchtwater is dat je verliest (hahaha, dan heeft de sex geholpen!)?

5. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    ik denk eerlijk gezegd dat het niet echt kwaad kan. Sex als de vliezen zijn gebroken lijkt me vanuit infectiegevaar gezien niet zo verstandig, maar dat is bij jou nog niet zo.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Volgens mij heeft dat infectiegevaar meer te maken met sex icm reeds gebroken vliezen, dan kan er wel infectiegevaar zijn. Anders niet.

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

miss met een vaginale douche, maar dan moet je die eerst kopen bij de drogist als je die niet hebt...dan zal ik verder geen lactacyd oid gebruiken, maar er gewoon lauw/warm water in doen... Sperma kan wel weer bij dragen aan het opwekken van de bevalling he:D dat is wel weer een mooie bijkomstigheid;)
    succes!

8. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis juist een manier om de bevalling op te wekken op het einde (als je baby er klaar voor is), dus dat kan echt geen kwaad hoor.
    Tenzij je vliezen al gebroken zijn natuurlijk.

Ik zou niet zo panisch gaan doen iig, daar wordt je niet relaxter van ;)

9. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Nee ik denk het niet want het voelt hetzelfde als normaal gesproken wanneer ik heb gesext, dan voel je af en toe ook zo'n scheutje eruit komen. Ik denk dat het vruchtwater of druppelsgewijs eruit komt of in grote scheuten wat ik heb begrepen. Of in 1x zelfs soms PLETSCH:)

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

maar 10% van de bevalling begint met gebroken vliezen, en dat zou ook nog eens precies op dat moment moeten zijn. niet te druk over maken dus!

11. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk echt dat het gewoon sperma is wat je verliest en ik heb nog nooit gehoord dat je geen seks meer zou mogen hebben in het laatste stadium van de zwangerschap. Tenzij je vliezen gebroken zijn dus of je een probleemzwangerschap hebt met veel bloedverlies oid.

Relax! Wie weet heeft het juist geholpen en ga je vanavond bevallen :D

12. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je vliezen gebroken zijn is er pas gevaar voor infectie.

En als je vliezen nu breken spoelt dat sperma er echt wel uit ;)

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Het geeft echt niet. De verloskundigen hier zeggen dat het de bevalling kan opwekken.
    Wij gaan het ook proberen hoor.

HA ha.

Succes in ieder geval.

14. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Nou ik heb vandaag 2x mezelf gewassen hihi dus moet het grootste gedeelte wel weg zijn, water is nog niet gebroken, misschien vanavond met volle maan:p

15. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    meid don't worry volgens mij vrijen heel veel mensen juist op die dag om het misschien op gang te helpen.
    Wij vrijen ook nog hoor, zo lang ik mn slijmprop niet verloren ben of mn vliezen zijn gebroken kan er niks gebeuren volgens mij..

16. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Onlangs heb ik hier dus het een en ander over zitten lezen, ik weet alleen niet meer precies waar ik het had gelezen.
    Je kan gewoon sex hebben tot aan het 'moment supreme', zodra de vliezen zijn gebroken niet meer i.v.m. infectie gevaar. Maar het lijkt me dat je gedachten ook even ergens anders zijn dan. Sex hebben kan juist de bevalling opwekken.

Dus gewoon genieten, en als je het niet helemaal zeker weet gewoon even je VK vragen! ;)

Deel Deze Pagina