Wordt mijn post nu bedoelt? Want mijn reactie kwam uit diezelfde irritatie voort Ik krijg regelmatig het idee dat het gewoon niet gegund wordt dat iemand zwanger is, elke keer moet die vage “ook de CB digitaal kan reageren op ovulatie” theorie erbij gehaald worden. Echt, stop
Nee ik reageerde op citroentje, ik las jou reactie indd als irritatie. Maar eerder in dit topic word weer benoemd dat het kan. Ik krijg inderdaad dat zelfde idee!!
Goedemorgen meiden.. Nee nog niet weer getest. Moet dus nog naar de kruidvat maar er ligt sneeuw, en kom met de kinderwagen er waarschijnlijk niet door ga het straks toch een poging wagen. Ik weet niet wat er bedoelt wordt met de jane reacties? Is het de jane die ondanks sterilisatie man toch bleef testen en zo.. Ik heb in ieder geval jullie berichtjes niet als vervelend gelezen. Snap be happy ook heel goed. Wij zitten al heel lang hier op zp. Er zijn ook zoveel verschillende ervaringen qua testjes.
Echt he.. het was een persoon.. dus hele hoge uitzondering. Er wordt gedaan of het dagelijkse kost is.
Er gaat een of ander indianenverhaal rond dat testen super positief kunnen uitslaan bij ovulatie (waardoor je dus denkt zwanger te zijn). Klopt, gebeurt weleens bij oa de Kruidvat 2v5 (zelf ook eens gehad), maar dit is a. niet bij iedereen, b. zijn over het algemeen tuurstreepjes, c. is niet meerdere dagen achter elkaar. Nu zou er een lid zijn (de mysterieuze Jane, dus) die een positieve CB digitaal had, waarvan achteraf bleek dat deze op haar eisprong had gereageerd. Nu is dit dus slechts 1 iemand geweest, die al máánden niet meer actief is en waarvan geloof ik ook flink getwijfeld werd over de waarheid van dat verhaal. Maar toch wordt het elke keer opnieuw opgerakeld en de verhalen worden steeds mooier. Nu reageert de CB digitaal al “zeer goed” op ovulaties. Onzin, dus. Zelfs met duidelijke testen, wanneer je zeker bent van je eisprong, mag je niet meer blij zijn, want stel je voor dat je net als Jane bent.
Ahhhh jaaaa dat klopt over jane haar man was roen net gesteriliseerd had toch maar een test gedaan en bleek toen idd posotief van haar eisprong te zijn geweest.. Oo boeien ik trek me daar toch niks van aan zit al bijna tegen menstr aan of erna dus dat is het niet haha. Ben net met levino even lekker gaan slapen we gaan zometeen richting kruidvat
Staat een lichter streepje dan gisteren. Dus wat er was of niet is geweest. Is nu zeker niet meer. Heb nog 1 testje over die doe ik morgen of maandag voor de zekerheid. Zo gek he dan ben je er helemaal niet mee bezig en eigenlijk is het wel goed zo 2 kids. Maar dan toch voel ik nu een soort van teleurstelling
Snap ik heel goed. Wie weet loopt hij nog op. Je urine kan wat minder geconcentreerd zijn. In ieder geval een dikke knuffel.
Heb net met ochtend urine getest. Blijft gewoon een licht streepje staan. Hij had nu inmiddels wel moeten oplopen. Ben aan het wachten op wat daglicht voor een foto.
Ja ik weet alleen niet zo goed wat ik hier nu mee moet? Afwachten tot menstr komt? Meer kan ik niet doen nu toch
zo mysterieus is Jane toch niet? Als ik de goeie in mijn hoofd heb is Jane (@Jane1981) sinds de geboorte van haar tweeling niet meer online geweest.
Ik zie op die van vrijdag wel iets. Andere 2 niet. Maar mag ik vragen.. waarom worden die testen toch altijd gesloopt? Dat is zeker bij de kruidvat/wondfo testen echt niet nodig. Ik raak er persoonlijk altijd een beetje door in de war ipv dat ik ze beter kan aflezen