Alles laat ik uit handen vallen.. Ik heb nergens zin meer in. Nou ja, ik heb alleen zin in leuke dingen doen en shoppen. Verder NIETS! Mijn huishouden verslonst, mijn werk vertoont achterstand, mijn kilo's vliegen er weer aan omdat ik me vol zit te snoepen.. En ELKE dag denk ik; vandaag begin ik weer! En ELKE avond denk ik; nou ja, morgen weer een dag, dan begin ik ECHT! En dit al ruim een maand! Wat zeg ik; al ruim 2 maanden! Geef me asjeblieft een schop onder mijn kont, en motivatie om de draad weer op te pakken, die heb ik ECHT nodig!
Maar zonder gein: Maak een schemaatje. Heb je wat in het huishouden gedaan, dan "mag" je effe wat voor jezelf doen. Probeer elke dag twee dingen te doen, dan is je huis met een weekje, anderhalf aan kant en dan hou je het vanaf dan bij. Echt opschrijven wat je aankomende week wilt doen, in een keukenkastje hangen, het wegstrepen of aanvinken van wat je hebt gedaan geeft, naast een schoon huisje, een goed gevoel! Zet 'm op!
morgen is het weer een nieuwe dinsdag, nieuwe ronde nieuwe kansen! elke dag 1 ding doen waar je echt tevreden over bent en dat goede gevoel vasthouden, daar krijg je weer positieve energie van. Geen digitale schop, maar wel een hart onder de riem!
Tnx meiden! Ik voel me zo rot en moe bah! Hopelijk helpt het idd om weer positieve energie te krijgen..
GET READY TO RUMBLEEEEEE.... en nou de muziek...everybody dance now...ft bobby sinclare...hup volume knop en gaan met die banaan
Probeer elke dag een half uur in de buitenlucht door te brengen, bij voorkeur actief door te wandelen ofzo. Wat jij nu hebt, heb ik ook bij te weinig beweging en te weinig frisse lucht. Op het moment dat ik elke avond een rondje loop en een half uurtje op de crosstrainer sta, kom ik makkelijker mijn bed uit, heb ik een beter humeur, presteer ik beter op mijn werk en gaat het studeren beter. En het is ook verslavend. Maar die eerste keer hè... krijg jezelf meer eens zover... (Bij mij ook alweer 2 maanden geleden..)
** Geeft digitale schop onder de kont, maar hoopt ondertussen dat er ook mensen zijn die mij een digi schop kunnen geven!! ** Ben ook niet vooruit en achteruit te branden, en wil gewoon nog zoveel doen.
Ik ben sinds een maandje aan het joggen. En dan volgens een schema heel rustig beginnen. En ik moet zeggen dat ik er veel energieker van wordt. Ik heb ook nog genoeg te doen hier in huis, zoveel troep op zolder bijv. maar heb laatst alweer wat weggedaan. Dus echt de stap zetten naar sporten en dan ga je ook vanzelf gezonder eten!! Succes!!
Probeer 1 ding nu goed op te pakken. Niet alles tegelijk goed willen doen, dan is de kans veel groter dat het mislukt. Probeer inderdaad het sporten op te pakken, op een gegeven moment krijg je meer behoefte aan gezonder eten en ook meer energie voor je huishouden en werk. Maar nogmaals: 1 ding tegelijk! Succes!!!
Ik zou eerst je huisje opruimen. Opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd (bij mij dan) ik merk aan mezelf dat als het huis aan kant is dat ik veel meer zin heb in dingen doen. Lekker 's ochtends vroeg opstaan en alles aan kant maken. Dan heb je nog de hele dag om andere dingen te doen ik ken het trouwens echt hoor, dat geen zin hebben.. niet vooruit te branden zijn. Nu probeer ik het huishouden bij te houden.. ik hoef elke dag maar een paar kleine dingen te doen omdat het binnen 1 dag niet echt ontploft is (meestal dan) en ik voel me echt veel beter en eet ook minder rotzooi. succes!