Wanneer moet ik testen?en ziet het er nog goed uit?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Hoop31, 23 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop31

Hoop31 Lid

11 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ,

De hartjes hebben we gemeenschap gehad. En ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus.

Wat zien julllie allemaal. Ben benieuwd naar nog andere meningen.
    Thnx!

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik eerlijk ben zie ik nog geen eisprong in je kaartje.
    Maar nu moet ik erbij zeggen dat ik deze app zeer lastig vind af te lezen.
    Temp je wel rectaal, elke dag voor het opstaan op dezelfde tijd ditect na het wakker worden?

Heb je ovulatietesten gedaan? Hoelang waren al je vorige cycli? Hoelang ben je vd pil oid af?

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Als ik goed reken op de gegevens van je app zou je nu 9 dpo zijn en kan je eventueel morgen op 10 dpo proberen om een testje te wagen.
    ik ga er dan vanuit dat je een ovulatie test hebt gebruikt en zeker bent van je eisprong!

Maarrrrrr zoals RoGiJuLi al vroeg hoe waren je andere cyclussen, en temp je rectaal en op het zelfde tijdstip? want daar zijn deze apps niet heel erg secuur mee;).

4. Hoop31

Hoop31 Lid

11 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik temp elke keer rectaal en zodra ik wakker word en nog niet uit m n bed kom.

Ik gebruik wel metrformine en clomid.

Deze app is makkelijk te gebruiken maar de app fertility friend inderdaad veel beter af te lezen. Mischien moet ik maar overdstappen.

Maar zoals ik het van jullie begrijp ziet het er niet naar uit dat ik een ovulatie heb gehad:(. Ik dacht dat mijn temperwtuuur wel boven de basis temp blijft nu. I khen van mezelf eigenlijk nooit echt een hoge temp. Zelfs alsnik 37, 5 heb dan weet ik dst ik ziek ben of word. Voor mij is dat al koorts.

De laatste 2 maanden is mijn cyclus wel netjes 28 dagen geweest.
    Denken jullie dat er wel kans is dat ik zwanger kan zijn dan?

Ik zal zoals je zegt idd maar morgen proberen te testen.

Bedankt!

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je zegt dat je temperatuurt zodra je wakker wordt.
    Maar temperatuur je ook iedere dag op hetzelfde tijdstip??

Dus als je doordeweeks om 6.00 uur op moet ook in de weekenden en tijdens vakanties 6.00 uur?

6. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dus nu 2 cyclussen gehad zonder anticonceptie? Dan is het heel goed mogelijk dat je lichaam nog moet wennen...

Maar alles is mogelijk ;)

7. Hoop31

Hoop31 Lid

11 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik temp idd niet vast om 6 uur. Meestal om 7 uur. Maar verschilt ook welleens. Hoeveel speling mag erin zitten?

Ik gebruik al 7 jaar geen anticonceptie en hebt het eigenlijk nooit gwbruikt. Ik bedoelde dat mijn laatste 2 cyclussen in ieder geval al wel netjes 28 dagen waren.

Ik hoop echt op goed op nieuws.

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het tijdstip 6.00 uur was een voorbeeld.
    Waar het om gaat is dat je iedere dag even laat temperatuurt. Geen speling dus.

9. Hoop31

Hoop31 Lid

11 jan 2016
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Madeleine dank je wel voor jouw tip. Ik zal nu gewoon stipt 7 uur aanhouden. Dus ook niet een half uur later. :) thnx again.

Ik heb trouwens een fertilyfreind aangemaakt en is idd veel prettiger. Kunnen jullie het nu beter aflezen en wat denken jullie dan als jullie dit aflezen?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina