Voorstelronde

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Diz, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik hou mezelf lekker anoniem, maar vind het heerlijk om nu eens openlijk over al die gevoelens te kunnen gaan praten die horen bij zwanger worden en hopelijk over een tijdje zwanger zijn.
    Ik ben 30 en woon in het Brabantse land. Sinds een paar maandjes de knoop doorgehakt om te proberen of we een kindje mogen krijgen. Altijd erg nuchter geweest en me voorgenomen dat het komt zoals het komt. Weinig inlevingsvermogen voor vrouwen die er dag en nacht mee bezig waren voor mijn gevoel. Altijd dacht ik weer, hoop toch niet dat ik ook zo ga doen als het zo ver is....... Nou ben gezwicht en kan me alle gevoelens helemaal voorstellen nu. Ben me er wel heel bewust van en wil mijn omgeving er niet teveel mee belasten, dus daarom maar mijn verhaal kwijt op een forum.
    De laatste ronde echt serieus aan de slag gegaan, maar nog geen positieve test, dus we gaan rustig verder naar de volgende ronde.

Veel succes allemaal met zwanger worden of zwanger zijn. Ik ga eens lekker rondneuzen naar alle goede tips hier!

2. mamsie van 3

9 okt 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga voor je duimen:)....
    Tip1 ** werkte bij mij**Om de dag/elke dag klussen en bekken omhoog , dus tien min in bed blijven liggen ( zo zijn er 2 gemaakt)

3. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    welkom hier en veel plezier

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, succes met zwanger worden ;)

5. El80

El80 Actief lid

11 jun 2012
    159
    1
    0
    Welkom op het forum en veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina