Welke winkels zijn er allemaal in Bataviastad? Mijn vriend en ik willen daar binnenkort een x heen gaan maar we hebben geen idee welke winkels en wat voor soort winkels we daar allemaal kunnen verwachten..
Niet superveel keus maar als je op zoek bent naar bepaald merk wel de moeite waard. Ook moet je het doen met de maten/kleuren die ze hebben in de winkel,kan soms beperkt zijn. Vind t af en toe wel leuk om er rond te neuzen.
Ik ben er een paar keer geweest, maar vindt het niet veel aan. De leuke dingen zijn soms nog best prijzig, en sommige dingen zijn al erg uit de mode. Maar ach ja het is een keer wat anders. Het is trouwens wel erg leuk om de voc boot (kan even niet op de naam komen) te bekijken.
ik heb er gewerkt. geen zak aan. Plus dat het betaald parkeren is nu, hou rekening mee! (nu zijn de automaten even stuk dus gratis, maar is volgende week verholpen)
ben er 2 keer geweest.. zo goedkoop is het er niet hoor.. Vind het niet de moeite om nog een keer te gaan..
ik heb er dichtbij gewoont.. maar het is idd niet veel aan.. ik moet wel zeggen ze hebben er het afgelopen jaar vergroot weet niet hoe het nu is.. parkeren kan je ook prima doen ik de wijk er naast stukkie lopen en je ben er.. maar goed dat is bij zaak denk k.. suc 6 yippie
Wij gaan voor bepaalde merken er naar toe, en dan kan ik altijd goed slagen voor mijn zoontje. Ook krijgen we van bepaalde merken e-mail,als er weer een *nieuwe* collectie binnen is. Het is niet heel gezellig daarvoor moet je toch naar een echte stad.