Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by eline23, Feb 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eline23

eline23 Niet meer actief

Vanochtend werkte ik dat ik van dat doorzichtig rekbare slijm verlies,en weet zeker dat dit niet van mijn eisrpong is want die heb ik op cd 18/19 al gehad, door middel van ovulatietesten en tempen weet ik dit.

Omdat ik dit slijm ook had voordat ik toen bij mijn mk positief testte, dacht ik laat ik eens gaan testen, dit heb ik gedaan met mijn 3de plasje van vandaag, hij werd heel licht positief. Maar ik krijg hem niet goed op de foto.
    Toen heb ik een CB met indicator gedaan, die zei na heel lang wachten niet zwanger...

Ik moet pas van het weekend ongesteld worden, zou het kunnen zijn dat ik nog niet genoeg HCG aan heb gemaakt?

2. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Licht positief is positief!!!

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Probeer gewoon een foto te maken....
    Wij zijn experts in turen hier haha :D

4. eline23

eline23 Niet meer actief

Hier heb ik de foto.
    Alleen kan je het hier bijna niet op zien, ik zal vanmiddag is proberen of ik er een betere foto op kan zetten

Attached Files:

5. DanielleM

DanielleM Actief lid

Feb 11, 2014
    101
    0
    0
    Ik zie toch een streepje!
    En ze zeggen een streepje is een streepje dus: zwanger??

Spannend joh!! Succes:)

6. eline23

eline23 Niet meer actief

ja ik vind het ook echt spannend :)

Alleen nu zie ik, nadat ik de test uit de prullenbak heb gevist geen 2de streepje meer:$
    Ben natuurlijk ook erg vroeg met testen, maar dit hoort toch niet?

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    ik vind het streepje wel erg ver naar rechts zitten moet ik eerlijk zeggen. Lijkt meer een doorloop.

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Gewoon even afwachten en over 2 dagen nog eens testen en anders op je nod. Ik test pas 5 dagen na nod licht positief dus kan nog alle kanten op.

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    1,628
    3
    36
    Ik vertrouw het streepje op de foto eerlijk gezegd ook niet helemaal.. Volgens mij te ver naar rechts. En zo ver testen voor je NOD, dan zou je alleen resultaat moeten krijgen met een extra gevoelige test zou ik denken. Ik ben overigens geen voorstander van testen voor NOD, omdat de kans dat het nog mis gaat best groot is, hoe naar dat ook klinkt. Maar het is uiteraard helemaal aan jou, ik zou in ieder geval deze test nog niet vertrouwen..

Succes!!

10. xSimone

xSimone Niet meer actief

Als je de kruidvat test 2v5 euro doet wordt dat testgebied eerst helemaal roze voordat hij de streepjes aangeeft , hier lijkt het wel of het laatste stukje nog niet verdwenen is qua roze heid. Hij zit inderdaad ver naar rechts dat hoort niet. Mijne alle 3 positieve testen waren veel meer Nasr het midden. Ik zou het even afwachten en morgen of van het weekend nog eens proberen met ochtendurine! Succes

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mee eens.

Het streepje, wat meer een vlekstreep is, staat niet op de goede plek. Lijkt niet gied doorgelopen.

Temeer daar jij aangeeft dat de streep intussen verdwenen is,, lijkt me deze test negatief.

Even wachten tot aankomend weekend. Hoop op een goede positieve test!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Helaas. Dat is niet waar. Roep dat niet te hard! Er zijn ook testen die gauw vals positief geven,, zoals de Predictor Early.

Bovendien is dit meer een vlek dan een streep en staat het op de verkeerde plek.

13. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

Dec 8, 2011
    465
    0
    16
    Female
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    #13 Kreeftje89, Feb 12, 2014
    Last edited: Feb 12, 2014
    Zou over 2 dagen nog eens testen wat me opvalt is dat de streep erg naar rechts zit. Hij idd niet goed doorlopen.

Ik hoop dat je alsnog positief test maar vind deze negatief of ongeldig.:(

14. smoothieluv

smoothieluv Actief lid

Dec 3, 2013
    109
    0
    0
    amsterdam
    Het wil zeker niks zeggen, ik heb 3 dagen geleden een test gedaan en er was niks te zien. Vandaag heb ik twee testen gedaan en 1 test had een vage lijn en de tweede test van vandaag een dikke... nog even afwachten dus, maar hoop het voor je!!:)

15. eline23

eline23 Niet meer actief

Helaas vandaag toch ongesteld geworden,nu alweer op naar ronde 9.:x

16. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Sluit ik bij aan

Share This Page