Het is de bedoeling jullie met dit topic informatie te verschaffen over hoe het nu met me gesteld is, dit topic dient niet om ruzie in te maken en mag van mijn part direct gesloten worden ofzo, hoeft niet maar het mag. Ik heb eens heel serieus met mijn vriend gepraat over hoe ik me voelde enzo, zijn ogen zijn dan ook serieus open gegaan, heb het nu allemaal rustig verteld, en hij heeft echt geluisterd. We hebben ondertussen al een huisje op het oog, ergens waar er veel te doen is, dus geen boerengat meer. Hij heeft ervoor gezorgd ondertussen dat ik mijn rijbewijs kan halen, hij is van plan om er in het weekend zelfs voor te werken of te lenen, want er komt uiteraard een autotje voor mij en mijn zoon, dus eenzaam voelen zal ook verleden tijd zijn. Hij heeft mij echt laten zien en voelen dat hij me graag ziet en wil zelfs met me trouwen, gaan we ineens genoeg bijlenen En voor mijn depressie en andere ziekte wordt ook gezorgd, maar daar wens ik niet op in te gaan. Verder hebben we vandaag onze hond met spoed naar de dierenkliniek moeten brengen omdat hij een groot bot van een stuk vlees had ingeslikt, het beestje was aan het stikken, dat bot is ondertussen verwijderd, niet via een operatie, maar via de slokdarm, het scheelde echt niet veel of we waren hem kwijt. Nu ligt hij rustig te slapen, hij is onder narcose geweest, hopelijk voelt hij zich vlug beter. Dit is zowat de uitleg dat ik vond dat jullie moesten weten.
goed zo meid! hoop dat er hele gelukkige tijden voor je (jullie) aan zullen komen en dat je je niet meer zo eenzaam zult voelen, dat is echt een vreselijk gevoel! heel veel succes met je rijbewijs en vooral veel plezier met autorijden (toppunt van vrijheid!)
Ik ben trots op je en vind het stoer dat je het heft in eigen handen hebt genomen! En als ik het zo lees is je vriend ook een fijne man! Sterkte met de hond en succes met alles!
Fijn dat je toch actie hebt ondernomen en er wat dingen voor jullie op stapel zijn. Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je en je gewoon gelukkig gaat worden. Zet 'm op!
Nou zo te lezen gaat het helemaal goed komen met jullie! Toppie dat je vriend zo meedenkt over je rijbewijs en een auto. En succes met alle andere dingen die je meemaakt!
Nou goed bezig zijn jullie! Succes met alles! En sterkte met de hond! En volgens mij valt er nergens ruzie over te maken toch?
Je bent een kanjer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super goed van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voelt lekker toch zo'n sterke houding?! Je komt er wel meid!!!!!!!!!
Hartsikke leuk meid. Maar ik zou er niet voor lenen.. waarom? omdat je er dan spijt van krijgt.. Verder heel goed van jullie.
goed zo meissie dat het goed gaat dat je vriend ook naar je heeft geluiserd zo te zien en te horen gaat het super goed en goed komen tussen jullie sterk van je wijffie geniet er van
Oh wat fijn dat jullie al een huisje op het oog hebben! Maar vooral dat jullie goed hebben kunnen babbelen en eruit komen samen. Hoe is het met je hond ondertussen? Weer helemaal de oude? Enne, veel plezier met het verjaardagsfeestje van je zoontje! Maak er samen maar een super feestje van!