even een paar vraagjes....

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door setje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik was van de week bij de vk, en het was gelukkig allemaal weer prima in orde. Ze zei dat hij zelfs al aan het indalen was. En dat dat vaak heel gunstig is, want dan kunnen ze niet meer zo makkelijk draaien. Hij ligt al mooi met zn koppie naar onderen.

:oops: Nou ben ik eigenlijk vergeten te vragen, of dit geen conseqenties heeft. Dat hij bijv. eerder komt.... :rolleyes:

En zou het kunnen dat je van het indalen harde buiken krijgt? Want hier heb ik ook pas sinds een paar dagen last van. Daarvoor had ik het helemaal niet.

groetjes Setje

2. kristel

kristel Niet meer actief

Het indalen heeft verder geen consequenties. Je kunt het soms wel voelen dat het zo laag zit en dat het meer tegen je blaas drukt, tenminste dat merkte ik er van, maar verder niets. Het zegt ook helemaal niets over af het kindje eerder of later komt.

Volgens mij hebben harde buiken hier ook niet direct wat mee te maken (maar ik ben ook geen expert). Ik denk gewoon dat het misschien nu allemaal steeds zwaarder voor je wordt en dat je daarom nu meer harde buiken krijgt (nog een wonder dat je het daarvoor nooit gehad had, maar wees blij). Gewoon lekker rustig aan doen en dan kan het allemaal geen kwaad.

Deel Deze Pagina