Nee ik lag echt onder de dekens en had het totaal niet koud. Terwijl ik een echte koukleun ben.. Echt zo raar dit. Heb 10 min later toen weer getempt omdat ik het niet geloofde en toen was het 36,3.. 0,1 maar gestegen.
Wat zou kunnen is dat jouw temp pas heel laat zakt (ver na de ongi ipv de dag 1 vd ongi). Dat zou dan betekenen dat je basale temp rond de 36.2-36-3 zit en na ei rond de 36.6 (en hoger). Maar hier kom je alleen achter door door te blijven tempen.
Ja super raar! hoeveel moet hij dan stijgen als ik een eisprong heb gehad? En moet ik die uitschieter op discard zetten of moet ik het gewoon mee laten rekenen..
Je kan hem ook gewoon verwijderen, maar laten staan kan ook gewoon hoor. Je temp moet minimaal naar de 36.9-37.0 stijgen vooor een eisprong
FF geeft aan dat mijn temperatuur veel meer piekt dan normaal hoort. Heb die van eergister maar van discard afgehaald omdat ik toch ook vandaag weer een lagere temperatuur heb. FF geeft aan dat als ik alles goed doe (goed slapen, vaste tijd tempen voor je uit bed gaat, rectaal) dat het misschien dan beter is om vaginaal te tempen? En dat hele hoge schommelingen ook te maken kunnen hebben met ovulatieproblemen enzo. Pffff ik ben veel te onzeker.. Ik kan er niks aan doen maar ik ben gelijk bang dat er wat mis is🙈
Hij piekt wel enorm ja. Je zou vaginaal kunnen proberen maar ik vraag me af of dat wel gaat werken. 1% van alle tempvrouwen werkt het ook niet bij (veel piekerigheid)... wellicht hoor je daar bij? Niet gelijk denken dat er iets mis is met je ovulatie hoor
Zou het aan mijn hema thermometer kunnen liggen? Als er een meetafwijking inzit kan het ook anders uitpakken.. (Dat is een opmerking van m'n vriend ) Denk je dat ik vanaf nu al vaginaal kan proberen te tempen of zal ik deze cyclus rectaal afmaken
Als je thermometer een meetafwijking heeft zou hij dat altijd laten zien en 2 cijfers achter de komma zou kunnen maar 1 cijfer werkt net zo goed. Je zou vanaf morgen vaginaal kunnen gaan proberen. Eens kijken of dat werkt
Zou het kunnen zijn dat je temp pas minder gaat schommelen na je ei? Ik had namelijk tot dag 19 ook een hoop geschonmel van 36.3 naar 36.7 en nu na mijn ei loop hij netjes op.
Ik heb toch mn twijfels bij mn thermometer. Is ook al een oudje. Ik ga eens een nieuwe aanschaffen Ja idd maar even kijken of vaginaal werkt.